Tom Rør Svart 31.Juli.2010 Link til dette innlegget Svart 31.Juli.2010 Det er vel ikke noe stort problem for fritidsbåtflåten at flagget blir firet kl.21? Det spiller vel ikke særlig stor rolle om nabobåten er en Svenske, Tysker , Eller Danske? Jeg synes også ordet fascisme ikke helt hører hjemme i denne debatten. Spør de som har vært rammet av fascismen. Sitér dette innlegget Link to post
avmønstret5 Svart 31.Juli.2010 Link til dette innlegget Svart 31.Juli.2010 Det kan du selvfølgelig mene om hva du vil, men jeg tror du legger meniger i det som begrepet ikke dekker. Men sterk nasjonalisme og nasjonale symbolbruk er ett element i dette. Selvfølgelig kan det spille en rolle hvilken land båter kommer fra både for medseilere og myndigheter. Sitér dette innlegget Link to post
gimi Svart 31.Juli.2010 Link til dette innlegget Svart 31.Juli.2010 (redigert) Kanskje eieren her bør vurdere å snart fire flagget som nå er ganske falmet....? Redigert 31.Juli.2010 av gimi (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Tom Rør Svart 31.Juli.2010 Link til dette innlegget Svart 31.Juli.2010 Jeg gjentar det jeg sa, at det ikke er noe stort problem der vi ligger i gjestehavn/uthavn hva slags flagg nabobåten har. Det sies jo også at de utenlandske båtene har flagget oppe hele tiden, så her hjemme blir det ikke noe problem. Har heller ikke sett noen frustrerte representanter for myndighetene som lurer på hvilken nasjonalitet de forskjelleige båtene rundt meg har. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.