tkb Startet 30.Juli.2010 Del på Facebook Startet 30.Juli.2010 Etter bytte av registerreim på min Yamaha F225 får jeg ofte en surrelyd fra motoren etter belastning. Høres nesten ut som viftereim,men ikke hyling. Fikk bare prøvd båten en tur før bytte,så jeg vet ikke om det var fra før. Satte bort jobben til verksted,fordi strammehjulet er lett å ødelegge ved bytte. Kan det være reima som lager lyd? Ved oppstart,og etter litt tomgangskjøring,er lyden borte og motoren går perfekt.Noen glupe forslag? Sitér dette innlegget Link to post
Snekker'n Svart 30.Juli.2010 Del på Facebook Svart 30.Juli.2010 Har du snakket med verkstedet om dette? Eventuelt importør? Sitér dette innlegget Buster X med Yamaha 70 Link to post
tkb Svart 31.Juli.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 31.Juli.2010 Nei,men jeg skal prate med dem ja,over helga..Men gode forslag motas.. Sitér dette innlegget Link to post
tkb Svart 7.August.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 7.August.2010 Ser ut som feilen er funnet. Mellom stamme og motor,der akslingen går inn,er det en ekstra simmering på utsiden. Denne kan gå tørr fikk jeg opplyst på verksted,så etter å ha sprayet 6-66 på den er det til nå stille. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.