erund Startet 30.Juli.2010 Del på Facebook Startet 30.Juli.2010 Har hatt en fin uke med båt rundt Bømlo, Stord og Austevoll, men hadde trøbbel med å få inn TV-signal på disse områdene. Er dette normalt eller skulle jeg ha ekstra forsterker? Disse plassene jeg snakker om er bl.a. Bakkasund, Storebø, Sagvåg, Kuleseidkanal, Espevær etc. Sitér dette innlegget Mvh erund Nidelv 26, 1987 årsmodell - Volvo Penta TMD31A Link to post
Akult Svart 30.Juli.2010 Del på Facebook Svart 30.Juli.2010 Vi har greid oss fint i dette område tidligere, med Grundig sin Riks-TV boks og tradisjonell antenne. Sagem-boksen er betydelig dårligere ved svake signaler. Sitér dette innlegget Link to post
Sylvester Svart 30.Juli.2010 Del på Facebook Svart 30.Juli.2010 (redigert) Hadde samme problem i Langevåg, Bømlo,for 2 uker siden.Men Espevær var ok.Med Grundig boks. Redigert 30.Juli.2010 av Sylvester (see edit history) Sitér dette innlegget Tidligere båter: Adventure 14', Norris 27', Monaco 27', Fairline Corniche Link to post
Enes 44 Svart 30.Juli.2010 Del på Facebook Svart 30.Juli.2010 Veit ikkje eksakt i dette området, men ungene såg på disney kanalen hele veien fra Bergen til Mandal. (Med stopp på Husnes og i Stavanger) Fungerte også fint nedover jæren selv om vi gjekk langt ute, og holdt en fart på ca. 22 - 24 knop. (Og var vel like mye under sjøen som oppå) Har en Status antenne m/ tilhørende forsterker og Grundig dekoder. Sitér dette innlegget Link to post
erund Svart 30.Juli.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 30.Juli.2010 Har Grundig boks med Riks TV og antenne av type Sal...eller noe som jeg ikke husker nå...den har med forsterker som jeg kan justere inne i båten. Hadde den på full styrke. Kan det være spenningsfall når jeg har brukt 12 v kabel kontakt - er det bedre å kutte den og koble de direkte til batteriene? Sitér dette innlegget Mvh erund Nidelv 26, 1987 årsmodell - Volvo Penta TMD31A Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.