Bøljan Startet 31.Juli.2010 Link til dette innlegget Startet 31.Juli.2010 Som tittelen viser så ønsker jeg å samle instrumentene i en boks over luka, finnes disse boksene å få kjøpt ferdige? Trenger plass til 4-5 instr. Mange seilbåter har slik men er sikkert levert ferdig fra verft. Noen som vet ? Sitér dette innlegget Link to post
arkmarin Svart 31.Juli.2010 Link til dette innlegget Svart 31.Juli.2010 Jeg fant ut at jeg måtte lage min selv. Laget først en enkel plugg. Støpte utpå pluggen. Sparklet og pusset og malte med hard-top. Ferdig montert panel. Sitér dette innlegget Arnehttp://www.arkmarin.no/ Link to post
spjærøy26 Svart 31.Juli.2010 Link til dette innlegget Svart 31.Juli.2010 den ble nice Sitér dette innlegget Link to post
Bøljan Svart 31.Juli.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 31.Juli.2010 (redigert) Takker for svar Arkmarin! Ante meg at det ikke var noen snarveier her. Fordelen med å lage den selv som du har gjort er jo at en får tilpasset den helt etter egne mål og ønsker. Kommer til å lage min på samme måte med plugg å støpe etter. Takker for tips. Mvh Kjell Redigert 31.Juli.2010 av Bøljan (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Med vind Svart 31.Juli.2010 Link til dette innlegget Svart 31.Juli.2010 Pent arbeid Takk også for at du viste plugg og halvgjort arbeid Sitér dette innlegget Link to post
Framtia Svart 31.Juli.2010 Link til dette innlegget Svart 31.Juli.2010 (redigert) Navpod har noen alternativer, f.eks disse.. Redigert 31.Juli.2010 av Framtia (see edit history) Sitér dette innlegget Framtia på AIS Seiling - den dyreste måten å reise gratis.... Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.