Mysigt Startet 31.Juli.2010 Link til dette innlegget Startet 31.Juli.2010 Hei alle,har sett litt på denne Noen som har erfaringer med denne? kan den f.eks. kjøres i kurs oppover (noe jeg foretrekker) Den kan leveres/selges med Navionics kart(eneste med kart over Mjøsa) og til en forholdsvis hyggelig pris Sitér dette innlegget Livet är inte bara sprit.....kroppen måste ha øl också.. Link to post
Mysigt Svart 31.Juli.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 31.Juli.2010 Sitér dette innlegget Livet är inte bara sprit.....kroppen måste ha øl också.. Link to post
evenR4u Svart 31.Juli.2010 Link til dette innlegget Svart 31.Juli.2010 HEi Jeg har brukt Fugawi ENC med Navionics maps et par år og er veldig fornøyd med den løsningen. Kjører på en ASUS EEE 10 tommers PC. Tar liten plass, kjører rett på 12 V DC fra båtens anlegg og så har jeg greie generelle PC funksjoner. Sant skal sies så har jeg også en Lowrance 7" plotter på styreposisjon inne. Bruker Fugawi og Lowrancen i kombinasjon, hvor jeg mye bruker Fugawi for "dynamisk" bruk (dvs zoom inn/ut, oversikter, studere detaljer osv), mens Lowrancen stort sett går og følger ruta med passelig zoom. HAr prøvd PC/Fugawi ute på FB. Er det sol blir det problemer med lysstyrken på PCen. Nord opp eller kurs opp velger du i oppsett. Sitér dette innlegget evenR4u • Som en virvelvind i 8 knop. Link to post
Mysigt Svart 31.Juli.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 31.Juli.2010 Takk for svar,blir å vurdere en slik pakke utpå her...........så får jeg sitte å lære meg dette i løpet av vinteren Sitér dette innlegget Livet är inte bara sprit.....kroppen måste ha øl också.. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.