Jump to content

scand classic, ankerwinsj

Avmønstret4

Recommended Posts

Du må vel på en eller annen måte lage en kasse på dassen. Altså ikke 'på dassen', men selvfølgelig i rommet akter hvor dassen er plassert. Her er det jo rimelig stor plass. Hør med Scand (www.scand.no) om de har vært borti tilfeller med vinsj på denne snekka. Du har vel en liten ankerbrønn bak, men denne er vel for liten til å romme vinsj.

Alternativt må du plassere vinsj med taukasse på en badeplattform.

500 W vil holde, og jeg ville valgt en 7,5 kg Brucekopi til din båt.  

Jeg er enig i at det enkleste nok er en kasse på plattforma, men den tar jo opp mesteparten av plassen på den ene siden. Og særlig pent er det jo ikke. Det vil nok kanskje være en større jobb å finne på noe pent innvendig i toalettrommet, men når først jobben var gjort, så ......

Og da vil du jo ha (nesten) hele plattforma tilgjengelig fortsatt.

• 5 måneder senere...

heisan!

jeg har kjøpt en scand 25 classic fra 82, med toalett bakerst.

jeg ønsker å montere ankerwinsj og lurer på om noen har tips og råd iforbindelse med kjøp, montering på denne båttypen, så jeg slipper å finne opp kruttet på nytt

på forhånd takk for svar.

<{POST_SNAPBACK}>

Hei, jeg har akkurat maken båt med Engbo 40 montert invendig i toalettrommet.

Den er montert av engbo, og slik jeg ser det er det ingen heksekunst å få dette til.

Jeg kan sende deg bilder av installasjonen hvis du er interessert.

Denne vinsjen har jeg bare godt å si om.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...