Jump to content

Edit History

Teerex

Teerex

Mort1 skrev 15 minutter siden:

Er dette samme motor som vag benytter i bil?

Nei det er samme motor som siden 2011 har vært benyttet i Jeep Grand Cherokee og Dodge RAM 1500 Ecodiesel, samt bl.a. Maserati Ghibli og Levante som jeg kommer på i farten.  Og nå også i Jeep Wrangler JL.

Mercury byttet leverandør fra VAG til VM Motori for 3.0 TD V6 i 2018.

Mercury sier at motoren kommer fra FCA, og det stemmer vel forsåvidt siden FCA eier VM Motori.

Teerex

Teerex

Mort1 skrev 15 minutter siden:

Nei det er samme motor som siden 2011 har vært benyttet i Jeep Grand Cherokee og Dodge RAM 1500 Ecodiesel, samt bl.a. Maserati Ghibli og Levante som jeg kommer på i farten.  Og nå også i Jeep Wrangler JL.

Mercury byttet fra VAG til VM Motori for 3.0 TD V6 i 2018.

Mercury sier at motoren kommer fra FCA, og det stemmer vel forsåvidt siden FCA eier VM Motori.

Teerex

Teerex

Mort1 skrev 14 minutter siden:

Nei det er samme motor som siden 2011 har vært benyttet i Jeep Grand Cherokee og Dodge RAM 1500 Ecodiesel, samt bl.a. Maserati Ghibli og Levante som jeg kommer på i farten.  Og nå også Jeep Wrangler JL.

Teerex

Teerex

Mort1 skrev 8 minutter siden:

Nei det er samme motor som siden 2011 har vært benyttet i Jeep Grand Cherokee og Dodge RAM 1500 Ecodiesel, samt bl.a. Maserati Levante som jeg kommer på i farten. 

• Create New...