dvil Startet 1.August.2010 Link til dette innlegget Startet 1.August.2010 ehhh i byssa. Skal lage en plate over komfyren som skal fungere som skjærefjøl og ekstra benkeplate. Den blir vel ca. 50x50cm stor, og får anlegg bare på to sider. Hva slags materiale/plate anbefales? Sitér dette innlegget Link to post
Mysigt Svart 1.August.2010 Link til dette innlegget Svart 1.August.2010 Hei, her kan du forsåvidt bruke nesten hva som helst. bør kanskje laminere sammen flere smale biter til en stor plate,ellers vil det bare vri seg pga fukt. eik,teak eller merbau klarer seg meget godt i vær og vind,hvordan det er med det nye Kebony mhht mat vet jeg ikke. lykke til Sitér dette innlegget Livet är inte bara sprit.....kroppen måste ha øl också.. Link to post
dvil Svart 2.August.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.August.2010 Takk. Eik hørtes bra ut. Der får jeg vel kjøpt ferdig plate kanskje? Mente du tynne biter i flere lag, eller biter med full tykkelse ved siden av hverandre? Kryssfiner-varianten holder bedre på formen kanskje? Sitér dette innlegget Link to post
Vasstind Svart 2.August.2010 Link til dette innlegget Svart 2.August.2010 Hva med å kjøpe en benkeplatebit fra Ikea eller tilsvarende og skjære til i riktig størrelse? http://www.ikea.com/no/no/catalog/categories/departments/kitchen/10472/ Tenkte først på en slakterblokk men vet ikke hvor en kan få kjøpt disse i stor nok størrelse. Sitér dette innlegget Link to post
Tom Rør Svart 2.August.2010 Link til dette innlegget Svart 2.August.2010 (redigert) Snakk med noen som leverer kjøkken. De skjærer ut for kjøkkenkummer ved montering av benkeplater, og det hadde jo vært flott med en eikeplate som skjærefjøl. Dette er sånt som de stort sett kaster allikevel. Bare å slipe litt på kanten rundt, og du har verdens flotteste fjøl. Redigert 2.August.2010 av Tom Rør (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Avsluttet_1 Svart 2.August.2010 Link til dette innlegget Svart 2.August.2010 Alt innhold postet av denne brukeren er fjernet Sitér dette innlegget Link to post
dvil Svart 2.August.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.August.2010 Takker! Tipper jeg prøver med en IKEA-plate i eik. Den var jo billig. Får jeg ånden over meg kan den jo kantes med en eikelist. Blir vel stivere da. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.