Jump to content

Edit History

dude

dude

Pinkvin skrev 1 time siden:

Og du mener en poll på ett sosialt medium forteller deg noe om hva folk mener. 

Ok. den gidder jeg ikke å begynne på engang. Men har fått med meg at ungene i dag lærer om representative utvalg, noe som er til stor hjelp hvis en feks skal tenke litt kritisk ifht det en leser på nett. 

næmmen...

Du kommenterer i en poll som Steinsvik startet for  snart åtte år siden, det var det min kommentar refererte til.

Jeg har gitt min stemme i denne pollen, og tilhører dermed de 83% som mener det er greit slik det er. At andre

har en annen mening, er helt greit for meg, de trenger ikke engang begrunne den for å få min respekt.

At stortinget nettopp har vedtatt 0,8 som grense, som jeg også sa, representerer ikke nødvendigvis dette på

noen måte folkemeningen. Det er ikke slik det Norske demokratiet fungerer. Her er det til tider nok med en 

oppslutning på rundt 4% for å ha full kontroll med hva som bestemmes. 

Når det gjelder ditt dårlig fordekte forsøk på å være frekk,  bør du kanskje holde deg for god til det siden

du  vil ha deg frabedt det samme selv fra andre her nå.. Eller blir det for mye? 

Ser at du rettet på dette etterpå. det viser at du tross alt har vurderingsevne :-) takker..

dude

dude

Pinkvin skrev 1 time siden:

Ok. den gidder jeg ikke å begynne på engang. Men har fått med meg at ungene i dag lærer om representative utvalg, noe som er til stor hjelp hvis en feks skal tenke litt kritisk ifht det en leser på nett. 

næmmen...

Du kommenterer i en poll som steinsvik startet for  snart åtte år siden, det var det min kommentar refererte til.

Jeg har gitt min stemme i denne pollen, og tilhører dermed de 83% som mener det er greit slik det er.

At stortinget nettopp har vedtatt 0,8 som grense, som jeg også sa, representerer ikke nødvendigvis dette på

noen måte folkemeningen. Det er ikke slik det norske demokratiet fungerer. Her er det til tider nok med en 

Når det gjelder din dårlig fordekte forsøk på å være frekk,  bør du kanskje holde deg for god til det siden

du  vil ha deg frabedt det samme selv fra andre her nå.. Eller blir det for mye? 

dude

dude

Pinkvin skrev 51 minutter siden:

næmmen...

Du kommenterer i en poll som steinsvik startet for  snart åtte år siden, det var det min kommentar refererte til.

noen måte folkemeningen. Det er ikke slik det norske demokratiet fungerer. Her er det til tider nok med en 

Når det gjelder din dårlig fordekte forsøk på å være frekk,  bør du kanskje holde deg for god til det siden

• Create New...