frankive Startet 2.August.2010 Link til dette innlegget Startet 2.August.2010 Hei, er det noen som kunne hjulpet meg å finne en flaggstang til min Rana 17"? Jeg finner stort sett trestenger, og det blir ikke spesielt fint på en plastbåt... Ser også at noen har stenger i syrefast stål, men koster det fra 800,- Finnes det ingen rustfrie enkle aluminiumssstenger eller kanskje i plast? Sitér dette innlegget Link to post
Gutek Svart 2.August.2010 Link til dette innlegget Svart 2.August.2010 Hvorfor er ikke flaggstang i tre pent på en plastbåt.Ser ikke annet en at plastbåteiere er happy med å pynte opp med tre overalt på plastbåtene - dekk - dørk osv,og betaler i dyre dommer for det.Rana 17 ble jo in sin tid levert med lantermast i mahogny ! Hilsen Gutek Sitér dette innlegget Link to post
frankive Svart 2.August.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.August.2010 hmm, sier du det ja. På båten jeg har kjøpt så kan jeg ikke se at det er brukte trematerialer i det hele tatt. Jeg kommer uansett ikke til å pusse opp båten så mye at jeg kommer til å bytte ut eksisterende materialer med tre ettersom alt er av metall nå. Så hvis det finnes noe i metallstilen er jeg takknemlig for tips Evt. linker til palsbåter med treflaggstang Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.