2xDiesel Svart 3.August.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.August.2010 (redigert) Bingo! Helt riktig, fikk lyst til å si til begge KADene: Nå slurper dere i dere all den dieselen dere orker, bare sørg for at fyren på barbord side får ettermiddagsteen midt i fanget! Men gjorde jeg det? Nei! Den utførte handlingen, er det som gjennspeiler en holdning! Redigert 3.August.2010 av 2xDiesel (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Chipsrederx85 Svart 3.August.2010 Link til dette innlegget Svart 3.August.2010 (redigert) Den utførte handlingen, er det som gjennspeiler en holdning! Rettelse: Den utførte handlingen, er det som gjenspeiler en holding! Redigert 3.August.2010 av Chipsrederx85 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
2xDiesel Svart 3.August.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.August.2010 He he..... takk for hjelpen, så slipper jeg å gjøre den feilen igjen! Sitér dette innlegget Link to post
Chipsrederx85 Svart 3.August.2010 Link til dette innlegget Svart 3.August.2010 (redigert) He he..... takk for hjelpen, så slipper jeg å gjøre den feilen igjen! Bedre seint, enn aldri! Redigert 3.August.2010 av Chipsrederx85 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Smurph Svart 3.August.2010 Link til dette innlegget Svart 3.August.2010 Here lies the body of Michael O'Day Who died defending his right of way. He was right, dead right, as he sailed along But just as dead as if he'd been wrong. Sitér dette innlegget Bundin er bátleysur maður Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.