Jump to content

Noen som har erfaring med kvalitet på Azimut?

altmuligbåt

Recommended Posts

Jeg har ingen egen erfaring. Jeg leser Motorboat&Yachting og de skriver at kvaliteten er meget god. Sjøegenskapene er dog ikke på linje med Fairline og Princess sier de. Og båtene har stor svingradius.

Jeg har fulgt med i en artikkelserie om et par som har tatt en 62 til the Meds - de har hatt sin dose av trøbbel. En del teknisk må man alltid regne med - men store vannlekkasjer fra dekket synes jeg er svørt uheldig.

Redigert av Bitteliten (see edit history)
  • 4 år senere...

Kom over en tråd på YBW forumet som omtaler en kar som har hatt litt utfordringer etter kjøp av ny AZI 47. Dreier seg om noen grove og mange mindre feil på en ny og dyr båt, motorer og utstyr samt hvordan ting ble ryddet opp i.

Fyren lagde til slutt en 40 min lang video hvor han går gjennom punkt for punkt og setter søkelyset på kvaliteten på nyere AZI båter og forhandleren. Tydelig at han er fed up.

Videoen er privat, men leser man tråden finner man ut både adresse og kode. Hvis ikke, send meg en PM.

filmen er severdig.

Tråden her: http://www.ybw.com/forums/showthread.php?411936-Azimut-video

Videoen og passordet finner dere frem til selv via tråden og litt googling.

Alternativt se https://www.facebook.com/powerandmotoryacht

Scroll ned til innlegget fra "Richard Atkinson" fra 22/10 så ligger både link og passord der.

Redigert av sap_2000 (see edit history)

Mvh. SAP

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...