altmuligbåt Startet 2.August.2010 Link til dette innlegget Startet 2.August.2010 Hei vurderer og kjøpe oss en Azimut (ca 2000 model.) Er det noen som har erfaring med dem ang kvalitet osv? Noe spesielt man bør se etter på dem? Sitér dette innlegget Glerder meg til sommeren!!!!!!!!! da skal det BÅTES:o) Link to post
Blue_Dragon Svart 2.August.2010 Link til dette innlegget Svart 2.August.2010 Det er røket noen Cat motorer produsert på den tiden. Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 2.August.2010 Link til dette innlegget Svart 2.August.2010 (redigert) Jeg har ingen egen erfaring. Jeg leser Motorboat&Yachting og de skriver at kvaliteten er meget god. Sjøegenskapene er dog ikke på linje med Fairline og Princess sier de. Og båtene har stor svingradius. Jeg har fulgt med i en artikkelserie om et par som har tatt en 62 til the Meds - de har hatt sin dose av trøbbel. En del teknisk må man alltid regne med - men store vannlekkasjer fra dekket synes jeg er svørt uheldig. Redigert 2.August.2010 av Bitteliten (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
altmuligbåt Svart 3.August.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.August.2010 Er det noen her som eier azimut eller som har eid azimut som har noe og tilføye? Som har egen hendig erfaring? Sitér dette innlegget Glerder meg til sommeren!!!!!!!!! da skal det BÅTES:o) Link to post
MajorAndy Svart 3.August.2010 Link til dette innlegget Svart 3.August.2010 Jeg faldt over en anmeldelse her: Andy Sitér dette innlegget Link to post
sap_2000 Svart 25.Oktober.2014 Link til dette innlegget Svart 25.Oktober.2014 (redigert) Kom over en tråd på YBW forumet som omtaler en kar som har hatt litt utfordringer etter kjøp av ny AZI 47. Dreier seg om noen grove og mange mindre feil på en ny og dyr båt, motorer og utstyr samt hvordan ting ble ryddet opp i. Fyren lagde til slutt en 40 min lang video hvor han går gjennom punkt for punkt og setter søkelyset på kvaliteten på nyere AZI båter og forhandleren. Tydelig at han er fed up. Videoen er privat, men leser man tråden finner man ut både adresse og kode. Hvis ikke, send meg en PM. filmen er severdig. Tråden her: http://www.ybw.com/forums/showthread.php?411936-Azimut-video Videoen og passordet finner dere frem til selv via tråden og litt googling. Alternativt se https://www.facebook.com/powerandmotoryacht Scroll ned til innlegget fra "Richard Atkinson" fra 22/10 så ligger både link og passord der. Redigert 26.Oktober.2014 av sap_2000 (see edit history) Sitér dette innlegget Mvh. SAP Link to post
Chiefengineer Svart 26.Oktober.2014 Link til dette innlegget Svart 26.Oktober.2014 Er vel ikke så mange av disse i det norske markedet så referanser ala det man kan finne vedr. konkurrerende merker som Fairline og Princess kan det vel bli problematisk å finne. Men de kvalitetsbristene som videoen avdekte var til dels stygge. De legger igjen en del spørsmål vedrørende det som rører seg under skallet på dette merket. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.