Jump to content

Marinisering av nyare commonrail dieselmotor?

magnumlars

Recommended Posts

Eg har ei stund vore på utkikk etter ein brukt dieselmotor på 140-170 hk til å putte i min Halco 29 Økonomi (halvplaner). Men det virkar for at motorar som passar mine behov og samtidig ikkje er alt for gamal er like sjeldne som hønsetenner. Derfor har eg meir og meir grubla på å marinisere ein (vare)bil motor.

Eg vart idag tipsa om at Ford Puma 2,4l diesel måtte vere tingen for meg. Eg har høyrt om FSD,men har ikkje høyrt om akkurat denne pumamotoren. Ein kjapp kikk på internett avdekka at denne motoren står i mange ulike bilar. Motoren skal også vere levert frå PSA, men då med benevnelsen HDI.

Eg ser også at Lancing Marine leverar denne som ferdig marinisert motor med 145 hk.

So til spørsmålet; er det nokon som har marinisert ein moderne dieselmotor "stappfull" i elektronikk? Eg har tenkt med meg sjølv at eit slikt prosjekt kan fort ende i fiasko, men kanskje ikkje? Den nevnte Ford Puma (Duratorq) blir i alle fal levert mariniseringsdeler til, men det er meir elektronikken og den biten der som bekymrar meg.

Eg tar gladelig imot tips og synspunkt!

Hei, jeg har også vurdert å marinisere en ford. Etter som jeg ser det blir common rail motoren for dyr å marinisere. Bare ledningsnettet som du trenger til denne motoren koster 1500 pund. Resten av mariniseringen ligger på ca 3000 pund. Altså ca 4500 pund.

Hvis en ser i katalogen til Lancing marine, så ser en at kittet de selger til 2,4 tdci gir 125 hk, den komplette motoren de selger gir 145 hk så det må være noen forskjeller ute å går her.

Den gamle fsd motoren yter også 125 hk, men har kan en komme unna med ca 2800 pund for mariniseringen.

Selve motoren blir vel også billigere ved å velge fsd motor.

Er heller ikke noen bakdel å en motor uten all den elektronikken som følger common rail motoren når en skal bruke den i båt.

At eg bør gå over til ein Offshore høyrest ut som eit dårleg forslag. Eg har aldeles ingen tru på at 150hk blir for mykje for ein Halco 29 økonomi, den har då blitt levert originalt frå fabrikk med 155hk som skal gje ein toppfart på rundt 21 knop (i følge ein eigar av nevnte kombinasjon her på forumet).

Eg har snakka med Magnar Reigstad som konstruerte Økonomien, og han seier grensa for dette skroget går på ca 24 knop.

Ein eg snakka med hadde prøvd litt forskjellig i Halco Økonomi. VP 40 med 165hk gjekk fint, men VP 41 med 200 vart for mykje.

Eg trur at motor opp til 170 hk bør gå fint:)

At eg bør gå over til ein Offshore høyrest ut som eit dårleg forslag.

Det er først og fremt at Offshore takler bedre fart over 20 knop enn økonomi. Nå ser jeg at du tenker deg fart på ca 21 knop og det kan være bra. Det er nok kjølen på Økonomi som lager en begrensing i det man opplever som behagelig.

I alle fall ønker jeg deg lykke til med prosjektet. :sailing:

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...