moosewine Startet 3.August.2010 Link til dette innlegget Startet 3.August.2010 Heisann, Da begynner det å nærme seg årets lengre tur, foreløpig plan er Arendal - Bergen - Shetland - Bergen - Arendal, omtrent som i fjor. Søndag er satt som avreise dag og må være på Stord senest fredag, vi er bare 2 ombord så satser på dagseilaser med havn hver kveld. Kom gjerne med tips om steder vi burde besøke, jeg var innom Mandal og Egersund ifjor. Så lurer jeg videre på om dere som er godt kjent på Shetland vet noe om Fair Isle, er dette en øy det er verdt å besøke? Gleder meg til å komme meg av gårde nå, har ikke blitt så mye seiling så langt i sommer, så nå skal det bli deilig med 2 mnd i båten! Sitér dette innlegget . Link to post
moosewine Svart 9.August.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9.August.2010 Da er vi kommet til Mandal, nydelig sol idag selv om det var frisk bris rett i fleisen idag... I morra er det derimot meldt frisk bris aktenfor tvers Sitér dette innlegget . Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.