MT. Startet 11.September.2004 Link til dette innlegget Startet 11.September.2004 Hvor finner man rimelig og solid vindusmateriale for kalesjer, og hva koster det? Sitér dette innlegget baatplassen.no Din kommunistiske hjemmehavn på nettet! Link to post
eysteind Svart 11.September.2004 Link til dette innlegget Svart 11.September.2004 se i Watski katalogen. Synes eg husket at eg så noe der. Kan sjekke det opp for deg dersom du ikke har katalog... Sitér dette innlegget Link to post
Whistler Svart 11.September.2004 Link til dette innlegget Svart 11.September.2004 Clas Ohlson har mykt plastglass i flg dimensjon 1270mm x 660 mm x 0,5 mm til kr 198,- Art.nr. 34-4301 på side 152 i katalogen fra 2005 og side 151 i 2004 katalogen. Brukte et slikt for 2 år siden i en kalesje til en Skibsplast 460. Det fordrer en solid symaskin å sy det fast. Sitér dette innlegget Jeg bygger har bygd en Glen-L Zip Link to post
MT. Svart 12.September.2004 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 12.September.2004 Takk! Sitér dette innlegget baatplassen.no Din kommunistiske hjemmehavn på nettet! Link to post
Victora III Svart 12.September.2004 Link til dette innlegget Svart 12.September.2004 Om du velger å ikke gjøre det selv koster det ikke allverden å få det gjort hos forhandlere av kalesjer. Betalte 150,- pr- vindu for et år siden hos Jensen Sagen i Kr.sand. De skjærer ut det gamle og syr nytt inn. Sitér dette innlegget Link to post
citroen Svart 12.September.2004 Link til dette innlegget Svart 12.September.2004 Om du velger å ikke gjøre det selv koster det ikke allverden å få det gjort hos forhandlere av kalesjer. Betalte 150,- pr- vindu for et år siden hos Jensen Sagen i Kr.sand. De skjærer ut det gamle og syr nytt inn Var prisen kr 150,- inkl. vinduet? Hvor stort vindu var dette? Grunnen til at jeg spør, er at en lokal systue her i østre Telemark skulle ha intet mindre enn kr 800,-. I tillegg skulle hun ha kr 700,- for å gå over sømmene i tilsammen 8 meter glidelås. Nei hun fikk ikke jobben! Sitér dette innlegget Link to post
Verrie Svart 29.November.2009 Link til dette innlegget Svart 29.November.2009 Hvor fåes kalesjevindu rimelig i dag? Tråden er gammel, og der er sikkert noen forretninger som fører dette noe rimeligere enn andre. Trenger omlag 12 meter, ca 1 meters høyde. Sitér dette innlegget Link to post
Verrie Svart 30.November.2009 Link til dette innlegget Svart 30.November.2009 Ingen som har tips om hvor fåes tak i kalesjevindu som nevnt i innlegg ovenfor? Sitér dette innlegget Link to post
Fanafjord Svart 30.November.2009 Link til dette innlegget Svart 30.November.2009 (redigert) Ta kontakt med en kalesjeleverandør. De har jo råmateriale og kan sikker selge deg noen meter med materiale. Se adresser i denne tråden . Redigert 30.November.2009 av Fanafjord (see edit history) Sitér dette innlegget I must go down to the seas again, to the lonely sea and the sky, And all I ask is a tall ship and a star to steer her by, And the wheel's kick and the wind's song and the white sail's shaking, And a grey mist on the sea's face, and a grey dawn breaking. Link to post
MT. Svart 30.November.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 30.November.2009 Clas Ohlson fører ikke lenger det artikkelnummeret som er nevnt i tråden, hvertfall. Om det kun er for vindusbytte, kanting og låsforsterking, så hør med nøkkelfile/skomakersjappe på nærmeste kjøpesenter, det gjorde jeg. Og det fungerte bra. Sitér dette innlegget baatplassen.no Din kommunistiske hjemmehavn på nettet! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.