Jump to content

KiwiProp & Finisterra: Ein fornøyelg (service)opplevelse!

glad

Recommended Posts

Da Kiwipropen fortsatt er et forholdsvis nytt produkt på det norske markedet så tenkte jeg å legge inn en liten kommentar om mine erfaringer til nå om propellen og ikke minst leverandør.

Vi tok en temmelig spontan avgjørelse om å bytte propell. Dagen etter at vi ringte kunne vi hente den - null problem.

Etter at vi fikk den på vannet hadde vi noen vibrasjoner. En telefon til Tom på Finisterra, og uten å blunke bestillte han ny propell, dekket løft av båten samt kom ned på brygga og så byttet vi propell sammen.

Så god service opplever man sjeldent!

Med ny propell var alt i orden, båten summer roligere enn noen gang avgårde, litt høyere marsjfart enn før på flatt vann (mot tobladers fast) og den bakker også bra for de som måtte lure.

Ha en fortsatt strålende sommer og jeg håper flere opplever like god service som meg når probleme oppstår.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...