glad Startet 3.August.2010 Link til dette innlegget Startet 3.August.2010 Da Kiwipropen fortsatt er et forholdsvis nytt produkt på det norske markedet så tenkte jeg å legge inn en liten kommentar om mine erfaringer til nå om propellen og ikke minst leverandør. Vi tok en temmelig spontan avgjørelse om å bytte propell. Dagen etter at vi ringte kunne vi hente den - null problem. Etter at vi fikk den på vannet hadde vi noen vibrasjoner. En telefon til Tom på Finisterra, og uten å blunke bestillte han ny propell, dekket løft av båten samt kom ned på brygga og så byttet vi propell sammen. Så god service opplever man sjeldent! Med ny propell var alt i orden, båten summer roligere enn noen gang avgårde, litt høyere marsjfart enn før på flatt vann (mot tobladers fast) og den bakker også bra for de som måtte lure. Ha en fortsatt strålende sommer og jeg håper flere opplever like god service som meg når probleme oppstår. Sitér dette innlegget Link to post
Framtia Svart 3.August.2010 Link til dette innlegget Svart 3.August.2010 ikke rart du er glad Sitér dette innlegget Seiling - den dyreste måten å reise gratis.... Link to post
Ask Svart 3.August.2010 Link til dette innlegget Svart 3.August.2010 Hei Kva kosta propellen og kva motor har båten. Ask Sitér dette innlegget Link to post
glad Svart 3.August.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.August.2010 11'000 om jeg husker rett (et litt eldre familiemedlem betalte) og det sitter en volvo penta med seildrev og en D1-30 på toppen. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.