Mouche Svart 4.August.2010 Link til dette innlegget Svart 4.August.2010 Kan man kjøpe dette på Coop Mega. Jeg har kjøperutbytte der hvis jeg bruker Coop kortet mitt. jeg kan gjøre en deal med deg; for hver krone du har i kjøpeutbytte og som du gir meg så skal du i bytte få femti øre verdt i Volvo-askjer, deal? Mouche: La oss spleise, men vi gjør det via et lån med avdragsfrihet. Etter 20 år med 5% verdiøkning av disse Volvoaksjene har vi nemmelig oppnådd vår ultimate "selvnedbetalende Volvo-Hytte". Nei takk, det jeg har av aksjer er godt spredd da jeg har sett for mange som har satset alle pengene på en hest, eller aksje. Jeg har heller aldri hatt risikovilje nok til å låne penger til askjekjøp, kun brukt sparepenger som jeg ikke trenger i den daglige økonomi. Sikkert litt feig, derfor er jeg heller ikke rik, men heller ikke fattig. Nå er det også en aldri så liten forskjell på det å kjøpe hus/leilighet og aksjer, man trenger å ha et sted å bo, aksjer er uegnet som bolig. I tillegg er det en betydelig formuesskjerming ved å eie eiendom i motsetning til aksjer. Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
småbåtentusiasten Svart 4.August.2010 Link til dette innlegget Svart 4.August.2010 Jeg noterer i linken fra Mouche at jeg allerede eier deler av Volvo (The Norwegian Government - L'etat, c'est moi) Da ser jeg ekstra kjærlig til den putrende grønne som står under vannlinjen - men det er egentlig en riskoker fra Kubota (så Perkins og så Volvo Penta) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.