Sjøgang Startet 3.August.2010 Link til dette innlegget Startet 3.August.2010 Har fått meg gummibåt og ser at det beste hadde vel vært å fått den festet med Snap Davit til badeplattformen. Men ser at originale koster ca 3000,- og det syns jeg var litt stiv pris. Ser at Flak AS har noen som heter Quick `n Easy Snap Davits til bare kr 995,- Er disse helt okei eller bør jeg kjøpe de originale? Sitér dette innlegget Link to post
snod Svart 3.August.2010 Link til dette innlegget Svart 3.August.2010 Jeg har disse. Funker helt fint, men rustmerker på låsesplintene allerede første sesongen. Sitér dette innlegget Link to post
Sjøgang Svart 4.August.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.August.2010 Takk for tilbakemeldingen Snod, men er det bare på låsesplintene det kommer rustmerker, eller er ser det ut som det kan komme flere plasser? Har du hatt disse mange sesonger? Vil gjerne høre tilbakemeldinger fra andre også hvis de har... Sitér dette innlegget Link to post
Superkul Svart 4.August.2010 Link til dette innlegget Svart 4.August.2010 rust kommer på alt .......... vedlikehold og polering er måten og holde det unna på kjøpte selv disse "billige" og var kjempefornøyd svigerfar kjøpte et blankt fint bruceanker (DYYYYYRT) og det kom rust på det og .... Sitér dette innlegget Prosjekt Draco-2100 Link to post
Worry II Svart 4.August.2010 Link til dette innlegget Svart 4.August.2010 (redigert) Du kan kjøpe 3 sett uoriginale i steden, ja.. Jeg har aldri forstått prisen på de originale ! Mine uoriginale går på 4.sesongen ! Redigert 4.August.2010 av Worry II (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.