CreaDell Startet 4.August.2010 Link til dette innlegget Startet 4.August.2010 Er på jakt etter ein rask båt som også er brukande til fisking. Vurderer muligheten for å pendle eit sjøstrekke på 50nm eit par ganger i måneden i staden for å reise med bil og ferjer. Bruker pr. dags dato nesten 4 timer på denne turen. Tenkte derfor at f.eks. viss eg kunne fått ein båt med marsjfart på i overkant av 30 knop så kunne eg gå dette strekke på godt under halvparten av tiden... kanskje ned mot 1,5 timer... Har jo funnet masse daycruisere som kunne vært aktuelle men er ikkje så veldig godt egnet med tanke på fiske. Samtidig så kan eg ikkje ha ein heilt åpen båt. Er nødt til å ha ein kabin, eller i det minste kalesje med tanke på vær og vind. Når det er sagt så er båten ikkje tiltenkt overnatting... Det beste hadde kanskje vært ein båt med ein enkel lukket kabin og selvlensande dekk. Føreløbig så har vel det nærmeste eg har funnet som kan fungere vært Finnmaster, eller eventuelt ein såkalt bowrider båttype der ein lukker igjen med dør/vinduer mot baugen og har kalesje over. Eit par generelle spørsmål. 1. Står sjeldan marsjfart på båtannonser. Kva "toppfart" bør båten ha for at marsjfarten skal være 30+ knop??? 2. Kor mykje drivstoff vil det sannsynligvis gå med på desse 50nm?? Føler fortsatt at eg ikkje har funnet ein fullgod båttype til mitt bruk... nokon som har tips??? Sitér dette innlegget Link to post
dvil Svart 4.August.2010 Link til dette innlegget Svart 4.August.2010 Ocqueteau kanskje? Vet ingenting om båten, men har sett at den går fint i sjøen: http://www.finn.no/finn/boat/used/result?BOAT_MAKE=7725&BOAT_CLASS=2184 Sitér dette innlegget Link to post
Sjørøveren Svart 4.August.2010 Link til dette innlegget Svart 4.August.2010 Du nevner jo Finnmaster. Hvis du finner en Finnmaster 7050 med utvendig styreposisjon på akterdekk, så har du båt som duger godt både til pendling og fiske. Sitér dette innlegget Link to post
Heltpropell Svart 4.August.2010 Link til dette innlegget Svart 4.August.2010 Du sier ikke noe om hvilket prisleie du kikker i..men jeg har sansen for Den nye Askeladden P66 Pilothouse :) http://www.finn.no/finn/boat/used/object?finnkode=23445838 Sitér dette innlegget Link to post
CreaDell Svart 4.August.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.August.2010 Finnmaster 7050 blir i dyraste laget.. Men Askeladden P66 er oppnåelig... mrn eg likte ikkje at det kun er brukande stol på førerens side. Vil helst ha eit sete på venstre side som tilsvarer førerposisjonen. I tillegg så er toppfart på 27 knop litt i minste laget kanskje.. Sitér dette innlegget Link to post
ahamm Svart 4.August.2010 Link til dette innlegget Svart 4.August.2010 Karnic Sitér dette innlegget Har "Daycruiser", er "folk i båt", opptatt av kortsiktig glede i form av fartsrus, beryktet for å bruke den fryktelige paraplydreggen. Link to post
Kasund Svart 4.August.2010 Link til dette innlegget Svart 4.August.2010 Når du skal pendle over så langt havstykke, så må du nok ta i betrakning det med gode sjøegenskaper meir enn kva du skal sjå på oppnåeleg toppfart. At ein båt tar bølgene fint i 25knop vil ver betre enn at du må ned i 15knop med ein båt som har toppfart på 40. Er det utsatt havstykke du vil pendle på? Sitér dette innlegget Link to post
CreaDell Svart 5.August.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.August.2010 Når du skal pendle over så langt havstykke, så må du nok ta i betrakning det med gode sjøegenskaper meir enn kva du skal sjå på oppnåeleg toppfart. At ein båt tar bølgene fint i 25knop vil ver betre enn at du må ned i 15knop med ein båt som har toppfart på 40. Er det utsatt havstykke du vil pendle på? Nei stort sett godt skjult innaskjærs. Er eit par små strekke der det kan bli litt sjø... men kjem nok for over dei sjølv om det er litt bølger... Sitér dette innlegget Link to post
Vestkystseiler Svart 5.August.2010 Link til dette innlegget Svart 5.August.2010 Beneteau Antares 620 eller 650 ? Sitér dette innlegget Link to post
Sjørøveren Svart 5.August.2010 Link til dette innlegget Svart 5.August.2010 1. Står sjeldan marsjfart på båtannonser. Kva "toppfart" bør båten ha for at marsjfarten skal være 30+ knop??? Tror ikke at det finnes noen eksakt definisjon på hva som menes med marsjfart. Jeg mener at dersom en oppgir marsjfart ifbm markedsføring av båt, så må det være den hastigheten der båten går mest økonomisk, altså når drivstofforbruk pr nautisk mil er lavest. For en planende båt blir dette et sted mellom planingsterskelen og topphastighet, ofte rundt 80% av maks. Hvis du ønsker 30 knop marsjfart, så se etter båter med 35-40 knop topphastighet. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.