mhemil Startet 4.August.2010 Link til dette innlegget Startet 4.August.2010 Har hatt båten i varmhall i Vestfold, men ønsker nå å bytte sted. Noen med gode erfaringer fra tilbydere av innendørs opplag i Oslo og omegn for båter i 30+ størrelse inklusive service av VP motor og drev? Sitér dette innlegget Link to post
Tom Rør Svart 4.August.2010 Link til dette innlegget Svart 4.August.2010 Sjekk hos Tsg båt og motor på Strømmen. Jeg har brukt Dem et par ganger, og De er både flinke og greie! Sitér dette innlegget Link to post
Brodern Svart 4.August.2010 Link til dette innlegget Svart 4.August.2010 Jeg hørte sist jeg var innom at de skulle miste innelageret sigg fordi bygget skulle rives (ikke bygget de har butikken i) Men jeg vet de hadde et lager et annet sted også, så det er ikke sikkert det er noe problem. Det de har nærme nå er ganske stort ihvertfall. Sitér dette innlegget Føkk deg... Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.