CSL Svart 9.August.2010 Link til dette innlegget Svart 9.August.2010 Gratulerer, bra valg! Link til annonse? Sitér dette innlegget VG-jolle, Doris, Askeladden, Flipper seiljolle, Albin Vega Zodiac Pro 9, Nordkapp 600 E, windsurfing og andres regattamaskiner.Skal du bare ut i solskinn og vindstille har du kjøpt båt i feil land, nyt alt været! Link to post
Sturee Svart 9.August.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9.August.2010 her er link til båten han har reservert den til meg i morgen ettermiddag for 11.500 med 10hk motor Sitér dette innlegget Link to post
Sturee Svart 10.August.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 10.August.2010 da var den hentet og sjøsatt! gikk knallbra og jeg er storfornøyd. Sitér dette innlegget Link to post
CSL Svart 11.August.2010 Link til dette innlegget Svart 11.August.2010 Good! Kjør på med litt New Magic og New Magic gum cream, så blir den enda hvitere og holder seg slik også Sitér dette innlegget VG-jolle, Doris, Askeladden, Flipper seiljolle, Albin Vega Zodiac Pro 9, Nordkapp 600 E, windsurfing og andres regattamaskiner.Skal du bare ut i solskinn og vindstille har du kjøpt båt i feil land, nyt alt været! Link to post
Sturee Svart 11.August.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11.August.2010 nå målte jeg den, må si jeg ble litt skuffa :headbang: burde ikke en 10 ft rib med 15 hk gå fortere en 21 knop!? Ribben er veldig lett, overraskende lett, så jeg burde da ha klart rundt 25knop, når en grand 380 GL som veier myyyyye, her er det ikke spart på vekta på noen måte, klarer 24!? min veier under halvparten, motoren går bra, men får jo ikke toppfart men den gikk ekstremt lett i plan, kan jeg ha feil propell, eller er det noe annet? kan vel også ha noe med v spruten bak og tilten? Sitér dette innlegget Link to post
CSL Svart 11.August.2010 Link til dette innlegget Svart 11.August.2010 Synes ikke 21 knop var så ille, men lite kanskje ja. Sjekk at den er tom for vann i skroget, ta den på land og dra ut pluggen. Sjekk også lufttrykket i pontongene. For lite luft stjeler myyyye fart. Sitér dette innlegget VG-jolle, Doris, Askeladden, Flipper seiljolle, Albin Vega Zodiac Pro 9, Nordkapp 600 E, windsurfing og andres regattamaskiner.Skal du bare ut i solskinn og vindstille har du kjøpt båt i feil land, nyt alt været! Link to post
Sturee Svart 11.August.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11.August.2010 er ikke vann i skrog, hvordan kunne den da vert så lett? pumpet den rett før jeg kjørte. lager ny tråd, da dette ikke handler om noen selva rib lengre. Sitér dette innlegget Link to post
Pjolter Svart 12.August.2010 Link til dette innlegget Svart 12.August.2010 Tilting av motor, lite luft, henger pontongene i sjøen? Hvilken propell,, alt dette påvirker farten.. Mvh Pjolter Sitér dette innlegget I`!;I`m still confused, but on a higher level. FJORD 38 AC • Polar 20 Vp http://www.home.no/pjolter Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.