Jump to content

hvilken plastsnekke bør jeg velge? 22-26 fot.


Kaptein Fredrik

Recommended Posts

Hei Kæpt'n Fredrik!

Gratulerer, så er du kommet et godt stykke videre!

 

Din option nå, en tom båt + ny motor for 50.000 er en av flere. Et alternativ kunne være båt med nyere motor. Poenget er at det du legger opp til er sunt, og at det bare er et faktisk spørsmål om du får det til å gå i hop innen ei ramme på 50.000.

 

På BP vil du finne flere tråder om Kina motorer. Det kan være et alternativ for deg. TDE og Lomatec er to motrer som det tråder på nå herinne. Selv vurderer jeg Lomatec. Et tredje alternativ kan være brukt SABB, som du så mekker opp sjøl. Men da må du være klar over at hvis du fremdels drømmer om Sollux så går ikke det med SABB, de går best med 33HK Yanmar, mao en større motor.

 

Jeg ser det er mange som er i din situasjon som legger sine søkefunn på FINN ut på BP for å få hjelp med vurdering, du kan jo prøve det - prisene skal jo ikke gå oppover på båt uten motor denne høsten!

Og mens du leter får du fortsette å spare- 10-20 000 til vil gjøre prosjektet ditt mye enklere å få til å gå i hop.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...