Jump to content

Nokon som skal på båtfestival i Ørsta?

S/Y Emma

Recommended Posts

Nokon som har tenkt seg på eller er på båtfestival i Ørsta denne helga? :flag_bp:

Heile småbåthamna er gjort om til gjestehamn no, så det er berre å kome ein tur. Laurdag vert det dans på kaikanten og motbakkeløp (Saudehornet rett opp) med start i hamna.

Kom innom for ei kald :cheers: i seglbåten "Way Out" innerst i hamna dersom de kjem! :yesnod:

Stemningsrapport frå dekk kl 15.00:

IMAG0106.jpg

Ørsta:

orsta.jpg

Var jo der forrige helg da om ikke annet. Har ikke bestemmt planene ennå for kommende helg.

Den hengekøya di var for høgt oppe, du bør ikke drikke mange bayere i den høyden.

Hvor mange plasser har du tilgjengelig? (langt å gå for å komme til full havn) :cheers_wine:

Ellers skulle det gjærne vært noe for meg også, kan ikke fordra motbakker. Unnabakker derimot......

Redigert av volfro (see edit history)

Hvor mange plasser har du tilgjengelig? (langt å gå for å komme til full havn) :cheers_wine:

Ellers skulle det gjærne vært noe for meg også, kan ikke fordra motbakker. Unnabakker derimot......

Her er ledige plassar, så det er berre å kome. Vi har ein gjeng som prøver å organisere og dirigere så godt som muleg. Om de varslar på førehand, går det heilt sikkert bra.

Motbakkar er ikkje noko for meg heller. Likar best medvind. Saudehornet rett opp skal nytast frå hengekøya!

solei: Det er mykje som skjer under Naturfestivalen denne helga. Kanskje ein tur på Saudehornet hadde passa. Dei har ei eiga klasse for born og unge i år. Dansen på kvelden passar nok ikkje dei yngste, men eg ser det er mange båtar med born i her, så dei kan sikkert finne på noko anna å gjere medan dei vaksne har det moro :yesnod:

Lbjorda: Det er berre å kome. Spelar inga rolle kvar gjestene kjem frå :wink:

Redigert av Steinsvik (see edit history)

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...