Kaptein Nemo Startet 5.August.2010 Link til dette innlegget Startet 5.August.2010 Jeg har en Hitachi LR180-03C dynamo på Yanmar motoren min. Den ene sleperingen har mistet litt metall og derfor er børsten som hviler på denne ringen utslitt. Er det noen som vet hvor jeg kan få tak i slepering og børster til denne dynamoen? Sitér dette innlegget Link to post
Bartesam Svart 5.August.2010 Link til dette innlegget Svart 5.August.2010 Pleier vel å være sleperinger av stål på disse dynamoene, og de er ikke så utsatte som Bosch sine som er i kobber. Kan tenke meg at Triconor i Oslo kan hjelpe deg med dette. Sitér dette innlegget Inn til barten, og borte vart`en Classiske Motorbåter Link to post
Ask Svart 5.August.2010 Link til dette innlegget Svart 5.August.2010 Hei Åsane Start- og dynamo i Bergen har fiksa mine hitatchidynamoar fleire gangar. Kanskje ein telefon til dei kan hjelpa deg. Ask Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.