nor star 290.. Startet 5.August.2010 Link til dette innlegget Startet 5.August.2010 (redigert) hei sitter å titter på disse fairline båtene igjen, har veldig sansen for disse men er litt i tvil ang valg . har jeg bruk for plassen i en 39 eller holder 37 eller kansje nok med 34, bruker ikke salongen inne til annet en unger som tegner. hvordan er sjøegenskapene på disse ? er det bra sjøbåter alle sammen? . Har sett på bavaria også ,utrolig romslige båter men fairlinen er lekker vil si det så langt at de er i en klasse for seg det som er viktig er 4 faste køyer dusj innvendig god uteplass gode dollbord trenger ikke være så stor sittegruppe nede, sitter altid i cockpit. god skapplass , skal brukes til familie på 4 må være grei å håndtere alene Redigert 5.August.2010 av nor star 290.. (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 5.August.2010 Link til dette innlegget Svart 5.August.2010 Fjellbonden hadde vel en 39 Targa med 2xKAD 42 før han oppgraderte i år. Send han en IM så får du nok svar. Sjekk www.mby.com - her er det mulig å kjøpe tester gjort av Motorboat & Yachting. De testene er grundige og gode er min erfaring. Sitér dette innlegget Link to post
nor star 290.. Svart 5.August.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.August.2010 hei sikla på fjellbonden sin båt da den var tilsalgs, men den ble solgt , hadde ikke mulighet før jeg har solgt min egen, men har lagt den ut for salg nå så får jeg se igjennom vinteren hva det kan bli til. ikke så lett å bytte inn heller da di fleste skal ha større båt Sitér dette innlegget Link to post
Fjellbonden Svart 5.August.2010 Link til dette innlegget Svart 5.August.2010 Savner fremdeles noen av løsningene og kvalitetene til den båten. Den er igjen på utkikk etter nye eiere: http://www.finn.no/finn/boat/used/object?finnkode=23293603 Hvis du lurer på noe, er det bare å spørre. Hadde vel noe dialog sist det var oppe. Lykke til! Sitér dette innlegget Link to post
Thorlyn Svart 5.August.2010 Link til dette innlegget Svart 5.August.2010 Send meg e posten din så skal jeg sende deg testene av både 39 og 37.. har hatt 39 og har nå 37 så send IM hvis du lurer på noe Sitér dette innlegget Tomt for Diesel nå igjen!! Link to post
nor star 290.. Svart 5.August.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.August.2010 reagere på båten er tilsalgs etter så kort eie , kansje det er 3 fot syken har sendt eier mail om han er inntresrt i innbytte Sitér dette innlegget Link to post
Fjellbonden Svart 5.August.2010 Link til dette innlegget Svart 5.August.2010 Kan ikke si om det er trefotsyke eller annet, men det har nok hele tiden vært planen å selge igjen nokså snart. Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 5.August.2010 Link til dette innlegget Svart 5.August.2010 turte vel ikke ha å KAD 42 lenger kanskje Sitér dette innlegget Link to post
nor star 290.. Svart 5.August.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.August.2010 hadde vært greit med litt info om 34 og 37 foteren visst noen har eller har kjennskap til disse Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.