rolk Startet 5.August.2010 Del på Facebook Startet 5.August.2010 Jeg har ikke slepelanterner på båten min, men jeg har fiskelys. Rødt over hvit. Kan den brukes i stedet for slepelanterner. Jeg får jo fortalt at jeg har noe i sjøen. Jeg føler at det er bedre enn ingenting. Har noen synspunkter på det. Sitér dette innlegget Link to post
Lazyjack Svart 5.August.2010 Del på Facebook Svart 5.August.2010 Mange av oss kommer jo før eller siden ut for at vi må slepe et annet fartøy. Da gjelder det å improvisere men det viktigste må jo være å sørge for at objektet som slepes er belyst. Sitér dette innlegget Link to post
Frivakten Svart 5.August.2010 Del på Facebook Svart 5.August.2010 (redigert) Godt råd. Å slepe et juletre ville jo synes godt. Husk å merke sleperen med en bøye e.l. i dagslys. Det er utrolig hva enkelte kan finne på. I fjor sommer prøvde en 45 foter å kjøre i mellom oss og slepet. Da vi ikke stoler så mye flybrigdegeneraler, var vi som vanlig påpasselig. Denne gangen med rette: Da vi så at delikventen ikke gjorde tegn på å ha sett oss, måtte vi gi på for å berge slepet. Det gikk med en nødskrik. Generalen vinket fra sin høye bro og viste tydelig sitt tomme hodeinnhold eller mangel på sjømannskap som tilegnes med erfaring. Siden da insisterte tørnets skipper at slepetrossa skulle merkes skikkelig! Redigert 5.August.2010 av Frivakten (see edit history) Sitér dette innlegget VOR ÆRE OG VOR MAGT HAR HVIDE SEIL OS BRAGT D5L - SRC/VHF -SAR -NLS - Livbøyefadder Link to post
Avsluttet_1 Svart 5.August.2010 Del på Facebook Svart 5.August.2010 Alt innhold postet av denne brukeren er fjernet Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.