Mercury_ Startet 5.August.2010 Del på Facebook Startet 5.August.2010 Hei Vet ikke hva den heter på fagspråket, men armen som du pumper toalettet med knakk ved håndtaket. Det resulterte i at selve pinnen forsvant ned i pumpehuset. Dette hullet er jo toppen 1cm bredt, så jeg har gitt opp å "fiske" etter den. Jeg antar at jeg må skrue opp dette. Er dette enkelt? Saken er at jeg har egentlig ikke greie på dette, og det er ikke min båt, men jeg skal forsøke å fikse dette nå i ferien. Er det bare å skrue opp de 6 boltene (tror det var 6 men er usikker). Må jeg gjøre noe før dette? Jeg tenkte på vann osv, det flommer vel ikke inn vann liksom? =) Sitér dette innlegget Link to post
småbåtentusiasten Svart 5.August.2010 Del på Facebook Svart 5.August.2010 Med fare for å bli for grunnleggende: Det bør være en ventil før toalettet og nærmest skroget til å skru igjen slik at vannet ikke flommer inn... Toalettet heter Jabsco? Det gjør ofte det. Da finner du tegninger på deres hjemmeside. Delene er dyre: Det originale pakningssettet for pumpen koster ca 500 kr. Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 6.August.2010 Del på Facebook Svart 6.August.2010 Det er enten 3 eller 4 skruer, avhengig av type. Jeg vil tro at det beste her er å kjøpe en komplett ny pumpe, den koster nesten det samme som rep. settet og det er da bare å skru av den gamle og skru på en ny. Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.