Ronjalynet Startet 6.August.2010 Link til dette innlegget Startet 6.August.2010 Hei har bestemt meg for å kjøpe meg en sjømann 22, noen som har erfaringer foreks. ting som bør sjekkes , + og - ved sjømann, den jeg har sett på har en marna 8-12 hk bensin, bra motor?, hvordan er bytte til yannmar diesel på ca 30 hk Takker for alle svar! Sitér dette innlegget Link to post
FjordHT Svart 6.August.2010 Link til dette innlegget Svart 6.August.2010 Hei har bestemt meg for å kjøpe meg en sjømann 22, noen som har erfaringer foreks. ting som bør sjekkes , + og - ved sjømann, den jeg har sett på har en marna 8-12 hk bensin, bra motor?, hvordan er bytte til yannmar diesel på ca 30 hk Takker for alle svar! Du finner mye om denne båten hvis du benytter søk-funksjonen. Se eventuelt etter innlegg og aktive tråder for bruker sjømann22, han har fått en del erfaring med denne båten nå Er vist en bra båt etter hva jeg har lest :) Sitér dette innlegget Link to post
nroo7 Svart 6.August.2010 Link til dette innlegget Svart 6.August.2010 kjøp en med yanmar i Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.