moi Startet 6.August.2010 Link til dette innlegget Startet 6.August.2010 Hei, Jeg har brukt dette forumet før for hjelp av dere som er mer kjent med terminologien til å oversette båtuttrykk og har fått veldig god hjelp, så jeg prøver igjen :) Er det noen som kan si meg hva Coachroof heter på norsk? på forhånd stor takk! :) Sitér dette innlegget Link to post
Retox_93 Svart 6.August.2010 Link til dette innlegget Svart 6.August.2010 Har en liten mistanke på at det er betyr ''Dollbord'' Sitér dette innlegget Link to post
Svaap Svart 6.August.2010 Link til dette innlegget Svart 6.August.2010 Coachroof betyr taket på hytta/overbygget. Sitér dette innlegget Prosjektet SVAAP og Prosjektet MINDE Link to post
Sjøtunga Svart 6.August.2010 Link til dette innlegget Svart 6.August.2010 Coachroof a raised part of the cabin roof of a yacht Sitér dette innlegget Et fyselig, humsk, hyrlig, smakelig, forskamma og behøvla tyske med fattelig mange bønhørlige lemper. Bruker kun kvemsord på BP! Link to post
moi Svart 6.August.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.August.2010 Tusen takk for så raske svar, dere! Jeg brukte "taket til overbygget". :) Sitér dette innlegget Link to post
dhjerp Svart 6.August.2010 Link til dette innlegget Svart 6.August.2010 (redigert) He he, jeg leste overskriften litt for raskt og trodde det sto "cockroach". Åpnet tråden for å se hvem som hadde kakerlakker ombord. Redigert 6.August.2010 av dhjerp (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.