Proxor Startet 6.August.2010 Del på Facebook Startet 6.August.2010 (redigert) Vurderer og montere styrekonsoll i min lille gummibåt slik at eg kan sitte forovervendt og ha mer plass til beina osv.. men fks såg på Trykk her og synest 4190kr for ei slik bøyle var ganske så dyrt, så i tilleg kommer jo utstyret som ikke følger med i prisen.. Trenger bare styring da båtn er så liten at rekker fint bak til motor for og gasse ned og sette i gir osv, er mest bare så eg kan sitte forovervendt med bein og det hele, eg kan jo forsåvidt sitte forovervendt nå og men blir bedre med hendene forran på eit ratt.. gummibåtn har 4 plater i bunn hvor eg da tenkte og feste styrekonsollen til en av dem dørkplatene. Redigert 6.August.2010 av Kurt-Inge (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Proxor Svart 6.August.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 6.August.2010 noe enkelt og greit eg fester på tofften går også foresten fint da den har ein toffte litt fremmi.. Sitér dette innlegget Link to post
meldaln Svart 6.August.2010 Del på Facebook Svart 6.August.2010 Tipper det koster mellom 500 og 1000 for å lage en slik konsoll. Hadde fint laget en til 1000 hadde jeg hatt alt metallet som skal til for å få laget en slik konsoll. http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=23146586&folderId=269235 Her er det jo halve prisen for stort sett samme konsoll også da Sitér dette innlegget Link to post
Proxor Svart 6.August.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 6.August.2010 takk:) Sitér dette innlegget Link to post
Proxor Svart 6.August.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 6.August.2010 fant foresten den første eg henviste til også som kostet 4190kr til 2310kr på ein anna side hehe, akuratt samme... men eg fant noe mer passende og sikkert ikke likedyrt som eg skal sende post på ang pris som er mer passande til min lille båt som eg kan feste på tofften som ser slik ut: Sitér dette innlegget Link to post
Proxor Svart 7.August.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 7.August.2010 Ok, tror eg bare snekkrer sammen noe selv til og montere på toffta, er vel bare og ta ein plankebit og 2 skråvinkla plankebiter på hver side osv noe i den dur, hvorstort hull skal det vere til styresnekka? slik at eg kan lage på forhand.. Og va trenger eg? styresnekke, kontrollkabel, ratt. og det er de? eller andre smådeler eg trenger utenom? kuleledd for kontroll kabel trenger eg vell? og er det va som da festes i enden av kontrollkabel og til motor? eller trengs noe mer der?? brakett og rør? er det noe eg trenger? på den siden eg ser så er det fks s61 og s62? va vil det sei? passer begge deler? link til dilldallet her står også på den der ULTRAFLEX STYRESNEKKE T67 at den er laget til styrekabel M58? va om eg skal bruke MACHZero kabel? som er ein bedre variant av C2, vil det ikke funke? og hva er i styrekabel egentlig? noe wire opplegg? eller ein slags olje? må eg isåfall fylle på noe? og er det lett og koble til styresnekka? bare plugg and play? og siste spm, eg skal ha konsollen på tofften, holder det med 6fot kontrollkabel montro? båtn er 270 lengde, knappe 9 fot. Sitér dette innlegget Link to post
Proxor Svart 7.August.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 7.August.2010 (redigert) viss den styresnekka passer andre kontrollkabler en M58 som står at den eg laget til, så ser vertfall handlelista slik ut, ser det ut som eg har alt da? Redigert 7.August.2010 av Kurt-Inge (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.