bmwpat Startet 7.August.2010 Link til dette innlegget Startet 7.August.2010 Hei. Jeg har en joda 8100 som jeg skal ta på land og få plassert i krybbe i gårdplassen min. Noen som har kjennskap til hvem som tar på seg slike oppdrag i Haugesunds området. Båten skal plasseres på vormedal. Noen som har formening om egnet kai til å ta den opp og cirka hva som er normal pris på et slikt oppdrag ? Båten er vel 3000+ kg og 3m bred 8,5 lang Sitér dette innlegget Link to post
Sjørøveren Svart 7.August.2010 Link til dette innlegget Svart 7.August.2010 Se denne tråden: https://baatplassen.no/i/index.php/topic/60644-rimelig-baatloeft-kranbil-karmoeyhaugesund/ Sitér dette innlegget Link to post
Marulf Svart 7.August.2010 Link til dette innlegget Svart 7.August.2010 Syre transport tar slike oppdrag. Jeg benyttet disse til min forrige båt, Sandvik 26. Sitér dette innlegget Link to post
alfb Svart 7.August.2010 Link til dette innlegget Svart 7.August.2010 Jeg bruker Haugaland Kran, meget dyktige - Har bet 1'500 de gangene jeg har brukt dem. Har også brukt Wee transport noen ganger. Syre transport har skiftet eier så de har jeg ikke kjennskap til lenger. Hør med Haugaland kran (Åge) først så foreslår nok han egnet plass ;-) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.