Chipsrederx85 Startet 7.August.2010 Del på Facebook Startet 7.August.2010 Hei, som emnetittelen sier. Jeg tenker mest på utenbordsmotorer, knop før, etter. Takk! Sitér dette innlegget Link to post
trulsant Svart 7.August.2010 Del på Facebook Svart 7.August.2010 Ryds 510 GTI - 2009 Mercury 80hk EFI 4-takt, maks effekt 5000-6000 o/min ALU: Mercury Black Max alu, 13 3/8 x 17" 3-blad 34,1 knop v/5800 o/min STÅL: Apollo 13,25"x17" 3-blad 34,8 knop v/5950 o/min Sitér dette innlegget Link to post
Teerex Svart 7.August.2010 Del på Facebook Svart 7.August.2010 (redigert) Skal vel få 1-2 knop mere avhengig av om motor også kan heises et hull eller to samtidig. Men det er jo 33 forskjellige stålpropellmodeller å velge i og alle har nok sine særegenskaper. Det kreves også mere eksakte målinger når man opererer med så små forskjeller i hastighet som 1-2 knop. Vind, strømforhold, temperatur, last osv. kan gjøre at man enten får et skuffende eller et i overkant positivt resultat God helg! Redigert 7.August.2010 av teerex (see edit history) Sitér dette innlegget Windy 27 CC/HT -84. 4,2 D-tronic 250 HK -98. Bravo 3X 1,81 20P. 30 knop (under reparasjon) Navette S540 -10 med Mercury F115 2,1 liter -15, 8 HK Tohatsu 2-takt -03 BSA A65L Lightning -69, Triumph Street Twin 900 -16, Honda MSX 125 -15 BMW X5 30d -13, Jeep Grand Cherokee 3,1TD -00, Audi 100 GL5E -78 Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.