bilo3 Startet 9.August.2010 Link til dette innlegget Startet 9.August.2010 På motoren jeg hadde før, en Suzuki DT55 gikk det 3 ledninger ut fra fjærnkontrollen som skulle koples til turtelleren. Nå har jeg Montert en Evinrude 100hk fra 1996, og der kommer det bare 2 ledninger ut av fjærnkontrollen. En hvit og en sort. Er det disse som skal til turtelleren, og i såfall hva skal koples hvor ? Er det evt.noen plass på selve motoren der man kan hente ut signaler til turtelleren ? Den turtelleren jeg har, har bryter for å velge om det er 2,3,4 eller 6 cylindre,så det er ikke noe problem der. Sitér dette innlegget Link to post
tkb Svart 9.August.2010 Link til dette innlegget Svart 9.August.2010 (redigert) Mener ledningen for signal er grå,og den ligger muligens i kontrollboksen dersom du ikke finner den. Redigert 9.August.2010 av tkb (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
bilo3 Svart 9.August.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9.August.2010 Ok. Skal sjekke Sitér dette innlegget Link to post
Bernt Svart 9.August.2010 Link til dette innlegget Svart 9.August.2010 Bak på kontrolboksen er det en gummi sak, i den er det 3stk plugger Pluss,minus og signal til turteller. Bernt Sitér dette innlegget Link to post
bilo3 Svart 9.August.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9.August.2010 Ok...men hva er hva ?? Leste en plass (etter at jeg skrev innlegget her) at pluggen i midten var signal til turteller. Stemmer det ? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.