jørn Svart 13.August.2010 Link til dette innlegget Svart 13.August.2010 Tidligere i sommer hadde vi besøk i båten mens vi sov!! Vi hadde lagt oss i gjestehavna i Horten, da jeg våknet kl. 03.15 av noen ukjente lyder. Trodde det i begynnelsen var 3-åringen som hadde stått opp. Jeg ble rimelig overasket da jeg oppdaget en mann som var i ferd med å skru ut kartplotteren vår. Da fyren oppdaget meg prøvde han å stikke av med kartplotteren under armen, men jeg klarte å få tak i foten hans i det han var på vei ut av båten. Det ble et "basketak", som endte i at han kastet fra seg plotteren, men kom seg dessverre løs. Politiet var på plass 5 min etter (min samboer ringte under basketaket), men klarte ikke å få tak i idiotene. De var to stykker, en i båten og en som holdt vakt. En rimelig uhyggelig opplevelse. Vi trodde ikke innbrudd i båten mens vi sov var noe tema. Koke av skade, fjerner vi nå alt av verdier før vi legger oss :-) Jeg har gjort det til vane at jeg alltid kobler av kartplotter osv, samt lommebok og mobil og legger dette under senga jeg sover. Da må de iallefall løfte bort meg for å få tatt det, og så dypt sover jeg ikke Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.