SeaQueen Startet 9.August.2010 Link til dette innlegget Startet 9.August.2010 Heisann! Jeg har byttet topp på min Yanmar 3QM30, og etterpå går den som ei klokke. Men når jeg starter motoren kaster den ut endel sot/sotflak ut eksosen. Er dette normalt, eller hva kan det skyldes?? Sitér dette innlegget Link to post
Hulda Svart 9.August.2010 Link til dette innlegget Svart 9.August.2010 Helt greit, ikke noe problem. Jeg har ikke sot, men jeg ville nok hatt det om jeg hadde hatt kortere eksosrør og mindre vann i eksosen. Sitér dette innlegget Link to post
SeaQueen Svart 9.August.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9.August.2010 Flott! Takk skal du ha. Jarle Sitér dette innlegget Link to post
Vår Sommer Ro Svart 10.August.2010 Link til dette innlegget Svart 10.August.2010 Betyr ikke mer vann i eksosen også stillere gange (mindre motorlyd)? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.