Eppa Startet 9.August.2010 Del på Facebook Startet 9.August.2010 Skal skifte oljefilteret på min gamle BMC 1,5. Utfordringen er at båten nå ligger på hytten og jeg glemte selvsagt å sjekke typebetegnelsen på dette før jeg reiste hjem etter ferien. Planen var å skifte dette til helgen, men det er jo en fordel å kjøpe med rett filter. Noen som vet hvilket filter jeg skal bruke? Sitér dette innlegget Link to post
hegra Svart 9.August.2010 Del på Facebook Svart 9.August.2010 Du kan jo ta en titt her og se om du drar kjensel på det. Du får sikkert tak i filter andre steder også. Bare sjekk om det er likt, for BMC kan ha blitt levert med andre filter også, alt etter hvem som har montert marineseringen. Sitér dette innlegget Link to post
S/Y Ørnen Svart 9.August.2010 Del på Facebook Svart 9.August.2010 Om du har original filterholder passer FRAM CH814PL, OK P-14 eller MANN H816. Hos de fleste leverandører finner du tabeller som viser tilsvarende filter Sitér dette innlegget Link to post
Eppa Svart 9.August.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 9.August.2010 Jeg har montert et filterkit og har et vanlig spinn on filter. Men vet ikke betegnelsen på dette. Finner det ikke hos KD Trading heller. Men om ingen vet får jeg send en forespørsel dit. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.