Jump to content

Innendørs vinteropplag på Østlandet

Nadheim

Recommended Posts

Noen som har peiling på  ca hva man må betale for innendørs vinteropplag i området rundt Oslofjorden? Jeg er ute etter kun prisen på selve plassen. Vinterkonservering, service osv tar jeg selv.

Prøv Gressvik Marina ved Fredrikstad + annonser i Aftenposten. Prisen vil uansett variere etter størrelse, dvs. lengde og bredde (kvm) og om du vil ha varmt eller kaldt lager.

Har sett pris på 800,-/mnd for kaldt lager utenfor Fredrikstad.  Dette lageret ligger på bryggekanten, og jeg oppfattet at lageret kunne løfte opp/ned samt inn/ut av hall.  Vet ikke om transportelementet er inkludert i 800,-/mnd.  Antakelig ikke.

evenR4u

evenR4u • Som en virvelvind i 8 knop.

Om du kan tenke deg transport noen mil nord-østover fra Oslo, er det fullt mulig å finne ganske rimelig lagring.

Har i flere år hatt båten til vinterlagring på et nedlagt sagbruk i Nord-Odal.

Prisen varierer litt fra år til år, avhengig av hvor mange vi er. Prisen blir mellom 2000,- og 3000 pr. båt. Både båter, biler og campingvogner står der. Betalte 2500 i fjor vinter, uavhengig av størrelse.

Det er kaldlagring inne i en betonghall, med store porter, og veldig høyt under taket.

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...