Jump to content

Noen som har havne forslag langs norges kyst ?

skorgenes24

Recommended Posts

Det jeg lurer på er om noen har noen havne forslag eller tur forslag, fortrinsvis fra mandal og nordover til lofoten.

Jeg holder til i Trondheim... så da vil jo turene starte der...

Du kan vel starte med å lese Amica's blogg på dette forumet. De er på ferie i Nordland akkurat nå. De lå på Tonnes i går morges etter å ha vært på Hestmona.

Hvor de drar derfra vet de vel bare selv, men min favoritt er utover i havet igjen til Myken. Der er det gjestehavn med strøm og vann. Butikken er åpen to timer hver dag. Masse folk der midt på sommeren, nå er det vel ikke mer enn 20 der.

Videre nordover har vi som nevn ovenfor Klokkergården, veldig fint sted. Rett innover mot Svartisen er Vågaholmen, et lite tettsted men havn, diesel osv.

Videre nordover er Bolga, fint sted, men jeg er ikke helt fornøyd med mulighetene til å fylle diesel. Men det går an.

Videre nordover vil jeg nevne Bodø (selvfølgelig, men med dyr diesel), Nordskott (nydelig sted, men tanking er like problematisk som Bolga), Tranøy (nydelig sted, masse spesiell kunst, flott gjestehavn, middag på fyret, ikke mulighet for drivstoffylling). Drar vi lenger nord begynner vi å nærme oss mitt nærområde, så der vil jeg ikke uttale meg.

Hilsen Rag

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...