Jump to content

Få personer som er anmeldt uten båtførerbevis

JoachimogMalene

Recommended Posts

http://agderposten.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20100809/LOKAL8/708099986/1021/ABONNEMENT

Stemmer det at de fleste som er pålagt båtførerbevis, har tatt dette.

Og de som ikke har tatt det har latt båten stå. (tvilsomt tenker jeg)

Jeg innbiller meg om at hvis de hadde hatt flere kontroller så hadde flere blitt tatt uten bevis.

Nå med båtførerbevis

Hvor mange politifolk i dette landet er avsatt til sjøtjeneste?? Ikke mange

Og disse kontrollene er kommet på toppen av alt annet de skal ta seg av på de få timene operativt de har tilgjengelig på sjøen.

Synes ikke det det minste rart jeg at så få er anmeldt eller har fått forelegg for manglende båtførerbevis....

Og når vi først er inne på detmed båtførerbevis; hvorfor i all verden har man bare pålagt de unge å ta dette?? Ser mye værre kunnskapsløs kjøring av de som er fdt før 1980...., bare nevner det....

Og når vi først er inne på detmed båtførerbevis; hvorfor i all verden har man bare pålagt de unge å ta dette?? Ser mye værre kunnskapsløs kjøring av de som er fdt før 1980...., bare nevner det....

de hadde aldri fått det igjennom, om du satte 1950 som grense, men det er få født som er 30 eller yngre, med makt i denne sammenheng, så derfor skle det igjennom.

og ja, menn i 40-50 åra på sjøen er uten tvil værst.

bli med og diskuter dette emne her heller...: https://baatplassen.no/i/index.php?showtopic=71164&view=getnewpost

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...