JoachimogMalene Startet 10.August.2010 Link til dette innlegget Startet 10.August.2010 http://agderposten.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20100809/LOKAL8/708099986/1021/ABONNEMENT Stemmer det at de fleste som er pålagt båtførerbevis, har tatt dette. Og de som ikke har tatt det har latt båten stå. (tvilsomt tenker jeg) Jeg innbiller meg om at hvis de hadde hatt flere kontroller så hadde flere blitt tatt uten bevis. Sitér dette innlegget Nå med båtførerbevis Link to post
Zappa_no Svart 11.August.2010 Link til dette innlegget Svart 11.August.2010 Hvor mange politifolk i dette landet er avsatt til sjøtjeneste?? Ikke mange Og disse kontrollene er kommet på toppen av alt annet de skal ta seg av på de få timene operativt de har tilgjengelig på sjøen. Synes ikke det det minste rart jeg at så få er anmeldt eller har fått forelegg for manglende båtførerbevis.... Og når vi først er inne på detmed båtførerbevis; hvorfor i all verden har man bare pålagt de unge å ta dette?? Ser mye værre kunnskapsløs kjøring av de som er fdt før 1980...., bare nevner det.... Sitér dette innlegget Link to post
andersb Svart 11.August.2010 Link til dette innlegget Svart 11.August.2010 de hadde aldri fått det igjennom, om du satte 1950 som grense, men det er få født som er 30 eller yngre, med makt i denne sammenheng, så derfor skle det igjennom. og ja, menn i 40-50 åra på sjøen er uten tvil værst. Sitér dette innlegget Link to post
sveini 95 Svart 11.August.2010 Link til dette innlegget Svart 11.August.2010 Og når vi først er inne på detmed båtførerbevis; hvorfor i all verden har man bare pålagt de unge å ta dette?? Ser mye værre kunnskapsløs kjøring av de som er fdt før 1980...., bare nevner det.... de hadde aldri fått det igjennom, om du satte 1950 som grense, men det er få født som er 30 eller yngre, med makt i denne sammenheng, så derfor skle det igjennom. og ja, menn i 40-50 åra på sjøen er uten tvil værst. bli med og diskuter dette emne her heller...: https://baatplassen.no/i/index.php?showtopic=71164&view=getnewpost Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.