Vard Startet 11.August.2010 Link til dette innlegget Startet 11.August.2010 Jeg har fri noen dager og har lyst å gi båten en ekstra shine. Er det greit å utføre polering av båten nå? Ligger i stille havn. Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 11.August.2010 Link til dette innlegget Svart 11.August.2010 Ja, hvorfor ikke? Det er jo lenge igjen av sesongen ennå, så det er jo greit at båten ser presentabel ut når det lir utover høsten også. Lars H. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
nimbussen Svart 11.August.2010 Link til dette innlegget Svart 11.August.2010 Det er vel smart å ha nypolert båt hele tiden ,jo mindre lort og salt er det som fester seg på den Sitér dette innlegget Link to post
strawberry Svart 11.August.2010 Link til dette innlegget Svart 11.August.2010 Bare pass på at alt er vasket og at møkka borte FØR du polerer, så har du en vakrere båt både nå på sensommeren (høst er et upassende ord) og til våren! Mvh. Strawberry Sitér dette innlegget Samme hvor jeg er, bare jeg er i båten! Link to post
Mouche Svart 12.August.2010 Link til dette innlegget Svart 12.August.2010 Alltid usikker på hva som menes med polere, men sørg for å beskytte gelcoaten med en god voks etter at den er ren/renset/polert! Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
LykkelitenIV Svart 12.August.2010 Link til dette innlegget Svart 12.August.2010 Det er alltid lurt å polere/vokse båten - da er det enklere å holde den ren :-) Sitér dette innlegget HilsenLykkeliten IV (på båtjakt) Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.