tøfftøff Startet 12.August.2010 Link til dette innlegget Startet 12.August.2010 Hei, jeg er både fersk her på forumet,og også fersk eier av en VP mb10A. Lurer på om noen har gode tips/råd å komme med? Jeg har nylig fått en lekkasje i giret,originalt MS. Misstenker det kan være tappepluggen på undersiden av giret,men ikke helt sikker. Noen som har erfaringer med dette? Tar ellers imot alle tips om denne motoren. Hvor det er lurt å handle deler,hva som er lurt å huske på osv. Bor i Østfold/halden,om noen har delebutikker å anbefale. Sitér dette innlegget Link to post
nroo7 Svart 12.August.2010 Link til dette innlegget Svart 12.August.2010 hei kjenner ikke motoren men bor i Halden, jeg kjøper deler på veng, og Walberg marina i Skjeberg ved reperasjoner. Sitér dette innlegget Link to post
tøfftøff Svart 12.August.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 12.August.2010 Tusen takk,nroo7! Veng hadde jeg ikke tenkt på,gitt. Men Walberg var jeg klar over. Tusen takk! Sitér dette innlegget Link to post
færd Svart 12.August.2010 Link til dette innlegget Svart 12.August.2010 VP MB10A er egentlig en Marna bygd i Mandal. For deler og andre ting se her: www.marna.no De lager de fremdeles!! Sitér dette innlegget Link to post
Gunga Din Svart 12.August.2010 Link til dette innlegget Svart 12.August.2010 du finner mye deler i Gbg-Bohuslän også http://www.blocket.s...&c=&ca=15&md=th underbar liten motor...har hatt en selv i en snekke Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.