CSL Svart 13.August.2010 Del på Facebook Svart 13.August.2010 Rammsalt treffer du på sletaune@gmail.com, tlf. 66 90 42 16 eller 90692921. Det ligger i Asker. Kan alt som er verdt å vite om Zodiac, og har utmerket service. Sitér dette innlegget VG-jolle, Doris, Askeladden, Flipper seiljolle, Albin Vega Zodiac Pro 9, Nordkapp 600 E, windsurfing og andres regattamaskiner.Skal du bare ut i solskinn og vindstille har du kjøpt båt i feil land, nyt alt været! Link to post
Sturee Svart 14.August.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 14.August.2010 ok, andre forslag, tar imot alt, så ser jeg hva som blir best. Sitér dette innlegget Link to post
Sturee Svart 14.August.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 14.August.2010 (redigert) Det jeg har funnet som kan være aktuelt: denne styrekonsollen og dette setet eller denne jockeykonsollen. alt blir uten styresystem, siden jeg kan få det billigere en 2000kr rett borti her. den singelseat fra katalogen kunne jeg hatt, men denne ser ut til å ha greiere oppbevaringsplass. noen meininger om dette? Redigert 14.August.2010 av NT503 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Overskyet Svart 14.August.2010 Del på Facebook Svart 14.August.2010 Jeg personelig ville ha valt jockeykonsoll på grunn av den tar mindre plass og i ditt tilfelle en liten 310 rib, så blir nok båten mer stabil og det er mye mer behagelig å sitte høyt! Håper dette svaret kunne hjelpe deg! Mhv hubbabubba Sitér dette innlegget Link to post
Sturee Svart 14.August.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 14.August.2010 noen som vet om denne er selvlensende? Sitér dette innlegget Link to post
CSL Svart 14.August.2010 Del på Facebook Svart 14.August.2010 Får du tanken oppi den jockeyen der da? Var ikke det litt av formålet? Rimelig sikker på at en 310 ikke er selvlensende, men jeg har tatt feil før. Sitér dette innlegget VG-jolle, Doris, Askeladden, Flipper seiljolle, Albin Vega Zodiac Pro 9, Nordkapp 600 E, windsurfing og andres regattamaskiner.Skal du bare ut i solskinn og vindstille har du kjøpt båt i feil land, nyt alt været! Link to post
Sturee Svart 14.August.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 14.August.2010 jo, men det får være det samme, håper ingen stjeler... har sendt mail til rammsalt. sikker på at den ikke er selvlensende? er en plugg bak man kan åpne og dra ut fra innsiden. Sitér dette innlegget Link to post
CSL Svart 14.August.2010 Del på Facebook Svart 14.August.2010 OK. Da er den nok selvlensende i fart tenker jeg Vent på svar fra Rammsalt før du bestemmer deg, hør litt hva han vil anbefale til ditt bruk. Han er god på dette, greit at det blir riktig på første forsøk. Sitér dette innlegget VG-jolle, Doris, Askeladden, Flipper seiljolle, Albin Vega Zodiac Pro 9, Nordkapp 600 E, windsurfing og andres regattamaskiner.Skal du bare ut i solskinn og vindstille har du kjøpt båt i feil land, nyt alt været! Link to post
Sturee Svart 14.August.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 14.August.2010 ja, er det han som selger new magic? Sitér dette innlegget Link to post
Sturee Svart 14.August.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 14.August.2010 en kamerat av meg har theri microfun. der er en gjennomføring gjennom bunnen, der han stapper inn en kork propp. når korken er ute, går vannet ut av båten, men når han går oppi, kommer det masse inn, så der er det bare å få stengt av, kan det være sånn på min? Sitér dette innlegget Link to post
CSL Svart 14.August.2010 Del på Facebook Svart 14.August.2010 Kan være sånn ja, ikke vet jeg. Rammsalt selger new magic ja, genialt produkt. Sørg for å få med begge deler. Sitér dette innlegget VG-jolle, Doris, Askeladden, Flipper seiljolle, Albin Vega Zodiac Pro 9, Nordkapp 600 E, windsurfing og andres regattamaskiner.Skal du bare ut i solskinn og vindstille har du kjøpt båt i feil land, nyt alt været! Link to post
Bitteliten Svart 14.August.2010 Del på Facebook Svart 14.August.2010 Ja - den er selvlensende i fart. Men det er viktig at du passer på den lille gummi membranden som sitter på utsiden av hullet midt på akterspeilet som hindrer vann å slå inn når du ligger stille. Mister du den må du kjøpe hele pluggsettet. Det koster noen hundrelapper. Jeg har litt smådeler liggende igjen fra min 275. En ventil og en del av den selvlenser pluggen - men ikke komplett Sitér dette innlegget Link to post
Sturee Svart 14.August.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 14.August.2010 den er altså ikke selvlensende når den ligger stille, uten noen i? Sitér dette innlegget Link to post
Sturee Svart 14.August.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 14.August.2010 tungvindt å drive å ta ut den for hver gang jeg skal slakke ned og ta den ut når jeg gir på. Sitér dette innlegget Link to post
Proxor Svart 15.August.2010 Del på Facebook Svart 15.August.2010 må du ha den ute når du kjøre da? er vel bare til når den ligger til kais så du slipper og ause den for vann når det regner, litt kommer det vel men tror det renne ut etterhvert det blir ein viss mengde vann pgr av da blir det trykk Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 15.August.2010 Del på Facebook Svart 15.August.2010 den er altså ikke selvlensende når den ligger stille, uten noen i? Nei det er den ikke så lenge den ligger på vannet- men ligger den på land renner selvfølgelig vann ut her. For at en båt skal være selvlensende når den ligger i ro må det være fall fra der vannet kommer inn i båten til der det går ut. Det er vanskelig å få til på en liten jolle. Det samler seg en del kondensvann mellom skrogdelene på jolla. Her er det også en egen plugg som du bør ta ut og tømme ut vann (du må vippe jolla opp ). Særlig viktig å tømme og ha den åpen om vinteren. Sitér dette innlegget Link to post
Sturee Svart 15.August.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 15.August.2010 ok. takk for svar:) Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 15.August.2010 Del på Facebook Svart 15.August.2010 bare hyggelig YL'en er en jolle av høy kvalitet. Den fortjener en skikkelig løsning på konsoll synes jeg. Koster litt mer - men det får du igjen om du selger. Sitér dette innlegget Link to post
Sturee Svart 15.August.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 15.August.2010 ja, kjøper jockey tror jeg, båten er 67cm brei mellom pontongene. Sitér dette innlegget Link to post
nordan family 27 Svart 15.August.2010 Del på Facebook Svart 15.August.2010 Jeg har lenge vurdert denne konsollen somkoster omlag 3900,- inkl styrekabel. Den er ikke så voldsom i størrelse - ganske lav men ok synes jeg Men så bruker ungene RIBen så mye til å ro at jeg ikke har fått meg til å gjøre det ennå. Sitér dette innlegget Link to post
Sturee Svart 15.August.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 15.August.2010 (redigert) blir nok glassfiber konsoll, er nok lettere å selge videre... Redigert 15.August.2010 av NT503 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
CSL Svart 15.August.2010 Del på Facebook Svart 15.August.2010 Herser du et godt bildeeksempel på orginal-jockey. Sitér dette innlegget VG-jolle, Doris, Askeladden, Flipper seiljolle, Albin Vega Zodiac Pro 9, Nordkapp 600 E, windsurfing og andres regattamaskiner.Skal du bare ut i solskinn og vindstille har du kjøpt båt i feil land, nyt alt været! Link to post
Sturee Svart 16.August.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 16.August.2010 (redigert) ja, så den... jeg venter fortsatt på svar fra rammsalt. Redigert 16.August.2010 av NT503 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
CSL Svart 16.August.2010 Del på Facebook Svart 16.August.2010 Anbefaler å ringe dit, mail tror jeg han er rimelig håpløs på. Han har som regel hue inni en ødelagt pontong Hvis du ringer så sjekker han pris fra Fische sporenstreks og ringer deg opp igjen, det gjør han hvertfall med meg. Sitér dette innlegget VG-jolle, Doris, Askeladden, Flipper seiljolle, Albin Vega Zodiac Pro 9, Nordkapp 600 E, windsurfing og andres regattamaskiner.Skal du bare ut i solskinn og vindstille har du kjøpt båt i feil land, nyt alt været! Link to post
Sturee Svart 17.August.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 17.August.2010 ok. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.