Fetter Anton Svart 9.Januar.2011 Link til dette innlegget Svart 9.Januar.2011 Ok, størrelsen på septikken og vanntanken da? Sitér dette innlegget Link to post
beauty of aqua Svart 9.Januar.2011 Link til dette innlegget Svart 9.Januar.2011 det har jeg dessverre ikke anelse om... Sitér dette innlegget mvh.beuty of aqua achilles 265, gh 11, wesling 16, bella 620 dc, sealine s25, Scand Atlantic 32 Link to post
Hansi Svart 9.Januar.2011 Link til dette innlegget Svart 9.Januar.2011 Ok, størrelsen på septikken og vanntanken da? Hvis ikke du får noe vettug svar kan du sikkert bruke denne kontaktinfo. Sitér dette innlegget Link to post
softice Svart 9.Januar.2011 Link til dette innlegget Svart 9.Januar.2011 (redigert) Ok, størrelsen på septikken og vanntanken da? 2 x 263 L diesel tank, vandtank 2 x 143 l og septiktank ca 100L i vores Scand Atlantic. Hilsen Jan Redigert 9.Januar.2011 av softice (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
arnearmoa Svart 9.Januar.2011 Link til dette innlegget Svart 9.Januar.2011 Oj, såpass ja... Hvor ligger de vanntankene? Sitér dette innlegget Link to post
Geir Kallevik Svart 9.Januar.2011 Link til dette innlegget Svart 9.Januar.2011 Vanntankene ligger en under hver av stikkøyene Sitér dette innlegget Link to post
arnearmoa Svart 9.Januar.2011 Link til dette innlegget Svart 9.Januar.2011 (redigert) Ok. De er der på min Baltic også. Men hvor mange liter de er på en 84-modell Baltic, vet jeg ikke. Tror iallfall det er mye mindre enn 2 x 143 liter. Sporer litt av her nå, men er det noen som vet? Redigert 9.Januar.2011 av arnearmoa (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Peagaus Svart 7.Juni.2013 Link til dette innlegget Svart 7.Juni.2013 Vi har 87 mod Atlantic med Ford 230hk og er veldig fornøyd med båten og plass. Byttet til HT (den nye) da ble båten mer praktisk for vårt bruk. Det er en båt du ikke trenger og ligge i havn pga kuling. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.