sveiners Startet 14.August.2010 Link til dette innlegget Startet 14.August.2010 (redigert) Bytta bort veteranbilen i båt da jeg har mere brukt for en båt enn en ekstra bil men kan noen her fortelle meg hva slags båt det er? den er ca 16 fot og bak på båten ut mot motoren sitter en plate, klarer ikke lese hva som står på den men ser ut som om det er en hauk eller ei ørn preget i plata Redigert 14.August.2010 av sveiners (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Brodern Svart 14.August.2010 Link til dette innlegget Svart 14.August.2010 (redigert) Ørnvik ? Hansvik ? Redigert 14.August.2010 av Brodern (see edit history) Sitér dette innlegget Føkk deg... Link to post
sveiners Svart 14.August.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 14.August.2010 knota litt for å få inn bilde skjønner du ;-) Sitér dette innlegget Link to post
Brodern Svart 14.August.2010 Link til dette innlegget Svart 14.August.2010 (redigert) Men. det står jo Flipper på siden. Så da er dat kanskje en flipper :) Laget i Finland. De laget noen slike som ligner. noen blir brukt som kanalbåter i England vet jeg. Står det noe på ryggen til førerstolen ? På utsiden. Redigert 14.August.2010 av Brodern (see edit history) Sitér dette innlegget Føkk deg... Link to post
sveiners Svart 14.August.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 14.August.2010 (redigert) oki, søkte litt på nettet men fant ikke noe som liknet da jeg søkte flipper skjønner du, ser ut som om den er 2 kjølet også eller om det er trifoil men detta har jeg ikke noe greie på har ikke sett det står noe noe annet sted enn bak jeg, fikk den i går så jeg har ikke sett så veldig nøye på det enda Redigert 14.August.2010 av sveiners (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Brodern Svart 14.August.2010 Link til dette innlegget Svart 14.August.2010 (redigert) Det er en kar her ute på hytta som har en båt som er litt lik din. Det er også en Trifoil/ev 2 kjøler. Den har lukket kabin med 2 trange sitteplasser på hver side. Førerposisjonen er utenfor kabinen på høyre side. Den er visstnok en Flipper. Redigert 14.August.2010 av Brodern (see edit history) Sitér dette innlegget Føkk deg... Link to post
Gunga Din Svart 14.August.2010 Link til dette innlegget Svart 14.August.2010 (redigert) Det er en Flipper 450HT...byggdes både i Finland o Sverige....i sluttet på 60-tallet og under 70-tallet konstruktør..den legendariske Sigurd Isacsson http://www.flipperba...9623d99-29.html Redigert 14.August.2010 av Gunga Din (see edit history) Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
sveiners Svart 14.August.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 14.August.2010 tusen takk for all hjelp.. litt morro å vite hva en har Sitér dette innlegget Link to post
OnkelDonald Svart 15.August.2010 Link til dette innlegget Svart 15.August.2010 Si meg er det montert en frontrute fra bil i denne? Sitér dette innlegget Genialt enkel redigering av nettsider Link to post
JRhansen Svart 15.August.2010 Link til dette innlegget Svart 15.August.2010 tøft Sitér dette innlegget https://baatplassen.no/i/index.php/topic/56112-prosjekt-myra-21/ Link to post
sveiners Svart 15.August.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 15.August.2010 kan nok se ut som en bilfrontrute ja.. er ihvertfall ikke plexi eller noe slikt "mykt" materiale, det er glass Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.