Frode R Startet 14.August.2010 Link til dette innlegget Startet 14.August.2010 kikket litt for morroskyld på 50 fot cruiser dette må da være billig eller! eller er det en hake eller to ved slike? koster vel sikkert 100K å få den transportert hjem men uansett blir det vel en rimelig cruiser eller!!......... hva tror dere? Frode Sitér dette innlegget Link to post
Teerex Svart 14.August.2010 Link til dette innlegget Svart 14.August.2010 Den er bygd i tre.. det er jo ikke akkurat vedlikeholdsfritt da. Sitér dette innlegget Windy 27 CC/HT -84. 4,2 D-tronic 250 HK -98. Bravo 3X 1,81 20P. 30 knop (under reparasjon) Navette S540 -10 med Mercury F115 2,1 liter -15, 8 HK Tohatsu 2-takt -03 BSA A65L Lightning -69, Triumph Street Twin 900 -16, Honda MSX 125 -15 BMW X5 30d -13, Jeep Grand Cherokee 3,1TD -00, Audi 100 GL5E -78 Link to post
FjordHT Svart 14.August.2010 Link til dette innlegget Svart 14.August.2010 Koster vell litt å importere en slik en. Sitér dette innlegget Link to post
CSL Svart 14.August.2010 Link til dette innlegget Svart 14.August.2010 Står jo hastesalg - pris halvert Sitér dette innlegget VG-jolle, Doris, Askeladden, Flipper seiljolle, Albin Vega Zodiac Pro 9, Nordkapp 600 E, windsurfing og andres regattamaskiner.Skal du bare ut i solskinn og vindstille har du kjøpt båt i feil land, nyt alt været! Link to post
jernkjøl Svart 14.August.2010 Link til dette innlegget Svart 14.August.2010 Hvis den ikke kjører for egen maskin blir nok transporten dyr. Skjekket opp transport på en 36 ft aluminium fiskebåt for to år siden fra sør øst siden av Storbritania og til Bergen. Båten ble shippet til Bergen for ca. 130 000kr. En 50ft i tre fra Spania blir nok mye dyrere. Sitér dette innlegget Link to post
SF Svart 14.August.2010 Link til dette innlegget Svart 14.August.2010 Så ut som en kjekk båt men tre...skeptisk. Ser at verftet også lagde en militær utgave av denne. In 1972, ARESA became independent from Baglietto and, due to its grown in production, started to extend its installations with the construction of a building for offices, a new bay and the extension of the old bay. By this time, ARESA had acquired a great deal of technical and constructive experience which were consolidated in the production of the ARESA-15 m. This model was under construction until the beginning of 77, following the production of 33 units in all, 12 of which were acquired by the foreign market. A military launch version of this model was constructed,the PT-37, known as the V-34 in the Spanish Fleet, which is used in marine vatch service for the Spanish Royal Family. http://www.aresaboats.com/EN/29/products/patrol-ships/a-pt-37.html Sitér dette innlegget 2009 Ryds 478 GTI Mercury 50 EFI Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.