aileenll Startet 15.August.2010 Link til dette innlegget Startet 15.August.2010 Tidligere fant jeg en database på nett over Norske, Båtnavn og MMSID nr på WWW. Det var greit i forhold til å kommunisere på VHF. Vet noen en link til databassen, eller har denne tjenesten opphørt? Jeg tenkte å legge inn MMSID til båtvenner i VHF'n min og da hadde det vært greit med en slik database. Kan noen hjelpe med dette Sitér dette innlegget Aileen ll Link to post
Kjell E Svart 15.August.2010 Link til dette innlegget Svart 15.August.2010 Hvis du kjenner fartøyets navn og/eller kallesignal finner du noe her. Mvh, Kjell Sitér dette innlegget LA3939 har endret brukernavn Link to post
aileenll Svart 15.August.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 15.August.2010 Takker, den er jo fin! Sitér dette innlegget Aileen ll Link to post
Mulligan Svart 15.August.2010 Link til dette innlegget Svart 15.August.2010 Liste Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.