T-20hydrolift Startet 15.August.2010 Link til dette innlegget Startet 15.August.2010 Lurer på om det er noen som har noe erfaringer eller info om revenger san marino? Har googla rundt men ikke kommet over så mye info.Min link Sitér dette innlegget Link to post
Ribtjenester Svart 15.August.2010 Link til dette innlegget Svart 15.August.2010 avr og tittet på formene til disse båtene, det er en kar porsgrunn som har formene:) Hilsen Morten Sitér dette innlegget www.ribtjenester.no Link to post
T-20hydrolift Svart 15.August.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 15.August.2010 Vet om en som har stått på land i noen år nå, og som kanskje kommer for salg. Vet noen hva en sånn kan være verd? Motoren er kaput. Sitér dette innlegget Link to post
dieselfan Svart 15.August.2010 Link til dette innlegget Svart 15.August.2010 Hei, ..om det er 25 fot utgaven du ser etter tror jeg det finnes en del kunnskap om den båten i Tvedestrand også. Noe av grunnen er at han fra Porsgrunn har en kompis i Tvedestrand... tror jeg så en slik en ved Møkkalasset om søndagen.. det sto lakka TWIST på den båten, kan lede til en båtrace familie i Drammen. Nå har du noen spor... Sitér dette innlegget Link to post
T-20hydrolift Svart 15.August.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 15.August.2010 Da har jeg noe å gå etter ja. Er lite info på nettet så bra det fins et forum der man får svar. Takk for raske svar. Sitér dette innlegget Link to post
T-20hydrolift Svart 16.August.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 16.August.2010 Har fått navnet til han som har formene nå + navnet på en som støpte seg en i flor, så blir spennende å høre hva di sier. Men er det noen som har noe å tilføye er det bare å skrive all info er av verdi. Sitér dette innlegget Link to post
dieselfan Svart 16.August.2010 Link til dette innlegget Svart 16.August.2010 Om det er noe konkret info du mangler skal vi prøve å hjelpe... ..dersom du forteller hva slags motorplaner du har, og nøyaktig vekt på tom båt, det mangler jeg i mine papirer Sitér dette innlegget Link to post
2fast! Svart 23.August.2010 Link til dette innlegget Svart 23.August.2010 (redigert) Svarer litt for t-20hydrolift her.. I båten lå det ca.40cm med vann pga. hull i havnekalseje,stått sånn i ett par år noe som definitivt ikke er bra for treverket i skroget-avstvningen.. Ellers var alt av puter,stoler lagret tørt,båten er i grei forfatning ellers,men må ha ny motor og drev.. Noen her som vet hva denne kan være verdt? Legger ikke til bilder pga. eierrett. Noen som vet hvor stor motor/hk for og runde 50 knop med denne??? Redigert 23.August.2010 av 2fast! (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.