Jump to content

Helikopterdekk ett 'must' !

Gunga Din

Recommended Posts

Er det noen som har peiling på hva dette er?

:blush: Helikopterdekk.......neida! Sitteplate, vel!  :blush:

:wink:....det er tydeligvis lite aktivitet, nye tråder, o.s.v. - det skjer liksom ikke noe i dag!  :wink:HVORFOR?  :yesnod:

Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag"

Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o)

HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975

Walter's HJEMMESIDE ><((((º>

Kansje er sitteplate for 'Heavy persons'!  :smiley:

Neida, Gunga - det er en påminnelse om at det er Høyre side / Höger - der hvor han sitter......... :smiley: ....bildet er jo tatt i Sverige, ikke sant?  :wink:

Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag"

Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o)

HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975

Walter's HJEMMESIDE ><((((º>

Vi er i Danmark

Tenkte meg det. Syns jeg ser det på fiskeredskaben og ikke minst på markørene til disse. Syns også at bryggen ligner på en "typisk" dansk fjord/å havn. Ruserne i bunnen av båten er helt sikkert åleruser.

Men hva den dybere mening med H'en er, veit jeg ikke. Kanske en ide etter et par håndbajere. :smiley:

Mvh. Jens Rytter.

Sjarkprosjektet er lagt på is (inntil videre)

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...