borghans Startet 16.August.2010 Del på Facebook Startet 16.August.2010 (redigert) Hei. Hva kan årsaken være til at jeg mister bunnkontakten på ekkoloddet? Virker rimelig bra på dybder ned til 30 - 40 meter, men når det blir dypere mister jeg bunnkontakten. Dersom båten ligger lenge i ro (5 - 10 MIN)så får det kontakt med bunnen igjen, fikk kontakt på 170 meter etter å ha ligget i ro mange minutter. Forstå ikke dette. Borghans Redigert 16.August.2010 av borghans (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Eppa Svart 16.August.2010 Del på Facebook Svart 16.August.2010 (redigert) Du må endre emnetittelen din ellers blir emnet stengt av moderator om meget kort tid. Ikke bruk ordet problemer, skriv type ekkolodd og hva utfordringen din er med dette. Redigert 16.August.2010 av Eppa (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
borghans Svart 16.August.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 16.August.2010 Bedre nu? Sitér dette innlegget Link to post
Eppa Svart 16.August.2010 Del på Facebook Svart 16.August.2010 Ja nå var det bra. Tipper at problemet ditt er knyttet til svingeren. - Har du alltid hatt problemet eller har det oppstått etter en tids bruk? - Er det utvendig eller innvendig svinger? - Har du innvendig svinger hvordan er denne montert? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.