DIYglenn Startet 16.August.2010 Del på Facebook Startet 16.August.2010 (redigert) Hai! Har en Johnson 25HK fra 2000 jeg overhaler. Ser at når jeg gir gass, så åpner spjellet seg veldig rolig, også på de siste 5cm på gasspådrag så drar den virkelig over spjellet. Men det jeg kan se er at det ikke er 100% åpent. Er det slik det skal være? Om jeg tar fingeren og dytter videre på armen til spjellet, så kan jeg åpne det så mye at det ligger helt flatt, altså full åpning. Men ved bruk av gass-spaken, så åpner det seg kanskje 80%? Har prøvd å lage en tegning i paint her som kanskje er forklarende. Skal spjellet ligge slik når det er full gasspådrag, eller skal det ligge HELT flatt 90 grader? Er takknemlig for alle innlegg! Redigert 16.August.2010 av nordemoniac (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
dodgevan Svart 16.August.2010 Del på Facebook Svart 16.August.2010 juster så du får full åpning v full gass Sitér dette innlegget Link to post
Bernt Svart 16.August.2010 Del på Facebook Svart 16.August.2010 Juster stopper`n på det lange blanke staget, så spjellet ligger vann rett på full gass. Bernt Sitér dette innlegget Link to post
DIYglenn Svart 16.August.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 16.August.2010 (redigert) Det staget som ligger helt opp mot tannkransen/svinghjulet? (Langt blankt stag) Den lille sylinderen med justeringsskrue ikke sant? (Stopper'n) Kanskje dette gir bittelitt mer effekt da Redigert 16.August.2010 av nordemoniac (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Bernt Svart 16.August.2010 Del på Facebook Svart 16.August.2010 yepp det er riktig Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.